Gå til innhold

Hvilke tester kunne brukes 3 dager før IKM?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

CB sin, ikke den digitale med den vanlige staven.. står på utsiden av esken at du kan begynne testing 3 dager før på den... men da er det ikke så høy prosent for at svaret er riktig.. lurt å vente, men ikke lett

Klarer ikke vente sjø. Hadde en Afrodite-test liggende som jeg tok nå, og det kom fram en svak strek etter ca. 4-5 min. Etter 10 min er testen ugyldig.

Streken var svak altså men ser at den er rød, men tviler sånn på disse billigtestene.

Noen som har erfaring med denne testen?

Klarer ikke tro på noe før jeg får tatt en CB.

Testet positiv med den som det står "gravid?" på første gangen, og den viste positivt over en uke før forventet mens, 4 dager etter vi hadde sex første gangen...

Men det har vel også litt med hvor fort hver enkelt produserer hcg... Ikke bare testen som har noe å si.. men ja anbefaler "gravid?" testen...

Annonse

Takk for svar jenter!

Jeg ilte ned på apoteket og kjøpte en to-pakning CB, og det ble et svaakt kryss der også. Tør likevel ikke stole på at jeg er gravid riktig enda. Har ikm på fredag, så det er jo tidlig å teste.

Sånn var det sist jeg var gravid også, en svaak strek som jeg gikk og grublet på etterpå. At jeg aldri skal klare å vente altså.

Kjøpte en to-pakning, så skal prøve å holde meg et par dager før jeg tester igjen, men nå er fallhøyden stor her.

Andre som har fått svaake kryss på cb uten at det stemte eller?

Uff, ble ikke noe mindre nervøs nå kan du si.

Du hadde helt rett du vettu Cec!! Jeg er gravid!! Måtte 4 tester til før jeg turde å tro på det, men nå begynner det å synke inn. Kommer etter deg inn på 1. tri jeg.

Temmelig imponert over dere som spår nå altså;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...