Praelia Skrevet 20. juni 2006 #1 Skrevet 20. juni 2006 Heisann. Må helt ærlig talt si jeg er ganske lei nå!! Er kun 13 + 1, men spyr hele dagen enda. Dette er den 3 dagen jeg ikke har kommet meg på jobb. (jobber i bolig)Spydd hele natten og morgene...phuuu... Trodde det skulle begynne å gi seg nå, men den gang ei. Det som holder meg oppe er den gleden som kommer til oss i desember når nurket blir født. Men akkurat nå er ting tungt. Flere som har det som meg?? Klem fra spykjerringa:)
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2006 #2 Skrevet 20. juni 2006 Huff, så trasig, da. Har vært kvalm helt fram til uke 13-14 jeg også, men så ga det seg som lyn fra klar himmel. Har heldigvis ikke kasta opp jeg, men... Det er nok på retur skal du, se.
Mille-k Skrevet 20. juni 2006 #3 Skrevet 20. juni 2006 Ja, jeg har det som deg!! Er i begynnelsen av uke 13 og spyr og er uggen hele tiden. Skal til legen idag, kommer meg ikke på jobb jeg heller. Hadde jeg sittet på kontor fra 8-16, så hadde det kanskje vært mulig å pine seg gjennom dagen, men jeg jobber på institusjon. Håper snart kvalmen forsvinner her oog...
Gjest Skrevet 20. juni 2006 #4 Skrevet 20. juni 2006 Føler med deg. Kaster ikke opp hele dagen nå,men gjerne 2-3 ganger daglig. er kvalm stort sett hele tiden. Er 16+4 idag.
Praelia Skrevet 20. juni 2006 Forfatter #5 Skrevet 20. juni 2006 Takk for sympati. Å jobbe på institusjon/bolig når en er kvalm, er umulig. Har ingen overskudd til de unge som trenger oss. Men får håpe det gir seg for oss snart!! Nala123, skal krysse fingrene ekstra hardt for deg. Synes du virkelig fortjener å slippe unna nå etter så mange uker. Lykke til jenter:)
Mamsen med lillemor i magen Skrevet 20. juni 2006 #6 Skrevet 20. juni 2006 Jeg spyr fortsatt ganske ofte! Har ikke noe særlig matlyst heller, i alle fall ikke på sunn mat. Jeg kaster opp bare av å se på fruktfatet i stua av og til... hvis jeg lukter noe, kan jeg kaste opp av dette også... huff! Er ikke lett! Er i uke 13, håper det gir seg snart
OktoberPrins kom 20.10 Skrevet 20. juni 2006 #7 Skrevet 20. juni 2006 Jeg holdt på til uke 15, så forsvant det gradvis. Kan fremdeles bli uvel hvis jeg stresser og ikke får spist, men har ikke kastet opp siden uke 15/16:) Er sm pga bekkenløsning, så det ene har avløst det andre, kan man si:) Lykke til, det er skikkelig pyton å ha det slik, føler med deg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå