willow Skrevet 20. juni 2006 #1 Del Skrevet 20. juni 2006 Skal i bryllup i helgen til en barndomskamerat av min mann, og er så usikker på om jeg kan gå med ett pent skjørt (litt sommerskjørt) og en enkel men pen sort singlet. Min kjære skal stille i bunad, men desverre passer ikke min enda.. og ikke vet jeg om jeg hadde orket uansett, amming og min bunad er ikke helt på bølgelengde! Føler litt at jeg er litt lite festkledd, men finner ingenting jeg liker. Det er ett pent antrekk, men.. skjønner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 20. juni 2006 #2 Del Skrevet 20. juni 2006 Høres helt fint ut, synes jeg. Hvis du har tenkt å amme, så må du jo ha noe som er lett å få opp. Holdt på å glemme det, jeg. Og holdt på å stille i stram kjole i et selskap. Lurer på om de andre hadde lurt når jeg da måtte dra kjolen opp til puppene,hehe. Synes jeg ser det! Kos deg i bryllup i skjørt og topp, blir nok veldig fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tre søte små Skrevet 20. juni 2006 #3 Del Skrevet 20. juni 2006 Synes det høres fint ut, jeg! Står kanskje ikke 100% i stil til mannen din som stiller i bunad, men når man må amme må man jo ta visse forholdsregler, da! Ikke spesielt stilig å brette om kjolen nei...fnis... og bunader er stort sett lite ammevennlige! Gå i skjørt og topp, du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 21. juni 2006 #4 Del Skrevet 21. juni 2006 Hva om mannen din stiller i dress da, sånn i sympati med deg lissom?? JEg synes det høres greit utmed skjørt og topp jeg. Du har jo nettopp født, og det er både mer praktisk og behagelig. Og ingen kommer til å reagere. Men synes egentlig mannen din kan la bunaden henge i skapet også jeg da, hehe............. sånn i sympati med deg.....så står dere mer i stil!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
willow Skrevet 21. juni 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 21. juni 2006 vi har vurdert den tanken ja.. vi får se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 21. juni 2006 #6 Del Skrevet 21. juni 2006 Hehe.... Uansett blir dere nok flotte. Lykke til med klær og dagen uansett!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sina's mamma Skrevet 21. juni 2006 #7 Del Skrevet 21. juni 2006 Skjønner deg godt jeg! Skal også i bryllup både i helga og til neste helg. I bryllupet neste helg skal jeg være forlover, og har kjøpt meg kjole til det, så jeg vil ikke bruke den i helga.. Men jeg vil heller ikke ha bunad i helga, blir veldig mye styr med amming og pumping (vesla skal bare være med til kirka, deretter overlater jeg henne til besteforeldrene, etter amminga:)) Så jeg var på Neste stopp og kjøpte meg en fin kjole i dag, skikkelig sommerlig, og mer enn fin nok til bryllup. Når jeg kom hjem kom jeg på at det var kanskje ikke den mest praktiske kjolen til amming, for jeg må dra opp hele kjolen... Men jeg tenkte å amme i bilen, og når jeg skal pumpe meg utpå kvelden så er det ikke akkurat det jeg gjør i full offentlighet, så det går vel bra. Merker at man må tenke litt annerledes når man skal pynte seg ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå