Gå til innhold

oi oi, kan noen hjelpe meg???

Anbefalte innlegg

Det er fire dager til ikm og jeg har hatt veeedlig ømme bryster i 4-5 dager nå, er trøtt og sliten hele tiden, sover ikke ordentlig selv og jeg er trøtt... Føler meg veldig oppblåst og pungtet nederst på magen er veldig hardt.... tok test i går men var neg...

det kan jo bare være kroppen min som spiller meg et puss, men jeg har ikke følt det sånn før, på denne måten...

har noen av dere hatt det sånn? har jeg testet for tidlig??

stooor takk til alle som svarer.... :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5409793-oi-oi-kan-noen-hjelpe-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg venter ikm på torsdag/fredag.Jeg har ømmebryster,litt vondt i korsryggen,må opp og tisse om natta,veldig trøtt.Men har ikke teste noe særlig enda..venter til dagen.Men tror den blir negativ.

Det kan jo ende du testet for tidlig..slik at kroppen din ikke har nok hcg til at det gir deg noe utslag enda.Lykke til.

Hei.

Kroppen min spilte meg et sånt puss for to pp`r siden. Hadde alle symptomer men var ikke gravid.

MEN, jeg skal ikke ta håpet fra deg. Jeg følte det slik når jeg ble gravid også,for 5 år siden også, så hadde jeg vært deg hadde jeg smurt meg en super god porsjon med tålmodighet og testet med morgenurin om 4-6 dager.

Det er nok litt i tidligste laget å teste nå ja, kommer ann på ditt hcg nivå evt så tidlig i et svangerskap, om det er høyt eller lavt.

>Men jeg krysser hvertfall knær og tær og ønsker deg masse lykke til :)

tusen takk jenter :-)

jeg klarer og ikke tenke på og teste før neste uke så det skal gå bra... jeg drar til malorca på fredag så da får jeg andre ting og tenke på :-) det blir litt godt... så da kan jeg vente med å teste til jeg kommer hjem igjen, eller så har tanta kommet og da er det jo ikke noe og teste.. men skal si i fra så fort jeg har funnet ut av det :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...