Gå til innhold

Tør jeg dette???

Anbefalte innlegg

Jenta mi er 7 1/2 mnd, og jeg er alene med henne. Nå har jeg litt lyst å ta meg en tur ut!!

Men problemet er at hun ikke tar flaska så veldig bra, men kan hvis hun virkelig vil ;)

Pluss hun er veldig avhengig av puppen på kvelden, og våkner gjerne flere ganger etter at hun har sovnet... prøver å bære henne litt da, men noen ganger må hun ha puppen igjen ellers roer hun seg ikke... har nok dessverre skjemt henne bort med det ja... :(

men skal jeg tørre å dra ut??

Det blir isåfall søsteren eller moren min som passer henne her hjemme, og de kjenner henne veldig godt.

Men det blir jo uten pupp!!!

hmmmm... litt usikker her assa......

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5409780-t%C3%B8r-jeg-dette/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

Kan du ikke teste ut med flaske i noen dager nå, og gjerne la søsteren/moren din prøve også? Og så kan du prøøøve å ikke gi etter når du ser at hun helst vil ha pupp.. vet det er vanskelig, er noe med dette morsinstinktet. Men på sikt kan det jo være greit at hun tar flaske... ;-)

Lykke til!

Hei!

Jentene våre er like gamle. Vanligvis våknet også jenta mi mange ganger etter at hun var lagt, og jeg ammet til den store gullmedaljen. I helgen har vi hatt nattavvenning, og det har gått over all forventning. Du kan lese om det her:

http://www.dinbaby.com/forum/thread/5385131

Hvis du er alene med henne så kanskje du kan få mora eller søstra di til å ligge hos deg en helg. Jeg lå på stua i tre netter mens samboeren min sov på soverommet til vesla.

Det jeg vil fram til er at nå har jeg blitt så trygg på at hun klarer seg uten mat etter leggetid, og jeg kan endelig begynne å bevege meg utenfor husets fire vegger etter klokka halv åtte. Jippi! Heng deg på!

klarer virkelig ikke å høre på når hun setter igang m skikkelig skriking jeg, får SÅ vondt av henne, kan begynne og grine selv liksom! uhuuuu..... :(

Men bruker deres barn smokk??

Det gjør ikke jenta mi, så hun har liksom ingen trøst.... hmmm....

usikker på om jeg tør å dra ut.... får ikke testet det før jeg eventuelt skal ut, for det gjelder neste helg, og rekker ikke nattavvenne før det m søsteren min el mamma.... hmmm....

men hvor ille blir det om jeg drar ut når det er sånn som nå tror dere???

vil jo ikke at hun skal skrike og skrike mens jeg er ute og "morer" meg - har ikke SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ stort behov for det liksom!!!

Annonse

Jeg skjønner virkelig hva du mener, for det er forferdelig å høre på når de gråter og er lei seg. Men det er ikke sikkert at hun kommer til å gråte så mye som du tror. Det gjorde iallefall ikke jenta mi. Hun var våken i 3 kvarter på det meste, men det var ikke hylskriking, men sutregråt og mye mmmmamamama.

Kanskje du kan bruke anledningen neste helg til nattavvenning? Da kan du dra ut og ta med deg mobilen, så er søstra eller moren din hjemme og trøster jenta di. På forhånd gir du henne selvsagt grøt og evt. pupp... Under en avvenning bør hun jo ikke se og lukte deg uansett..

Uff, jeg prøver ikke å presse deg altså, for du må jo være klar for det selv, men jeg ble bare så utrolig overrasket over hvor greit det gikk for oss i helgen.

Lykke til, du fortjener virkelig litt alenetid!

ja jeg ville isåfall gitt henne grøt og nattapupp, og kanskje lagt henne for kvelden før jeg dro.

får tenke litt på HVOR lyst jeg har til å dra ut neste helg, he he... får det jo ikke noe gøy om jeg vet gullet er hjemme og skriker etter pupp. Men før eller siden må jeg jo ta meg en tur ut, he he!!!

tenke tenke tenke!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...