Gå til innhold

litja24(eller hvordan det skrives :)hvordan går det???

Anbefalte innlegg

har du tatt en test nå da???

jeg tok en test jeg da, og den viste negativ(akkurat som jeg trodde) men jeg bare fått den lille blødningen den 16 og etter det har jeg ikke hatt den...

men da venter jeg den vel til søndag da... :(

håper ikke...

men ellers håper jeg alt står bra til med deg...

klem fra *nysgjerrig* :)

Fortsetter under...

Hei på deg!

Antar det er Litjpia24 du roper på. :o) TR har kommet til henne nå, hun og Hebbie (og jeg da) har en tråd inne på 1 tri som du kan slenge deg med på. Litt vanskelig å holde oversikt når vi er i forskjellige forum alle sammen.

Selv blør jeg litt, brunt og slimete, og bekymrer meg helseløs for at noe har gått galt. Skal inn til legen i morgen, og har fått beskjed om å ta det med ro til da. Tilbringer dagen på sofan, kjeder meg og engster meg. Regner med du kjenner denne bekymringsfølelsen. I ene øyeblikket er jeg sikker på at jeg bare overreagerer og at det bare er en liten filleting som gjør at jeg blør, i det andre er jeg sikker på at blod og smerter er rett rundt hjørnet. Ganske tøft dette.

Men tilbake til deg, har syklusen din blitt stabil etter MA'en? Kanskje du har fått litt lengre syklus? Vet du når du hadde EL? Krysser fortsatt fingrene for deg jeg, så lenge ikke tanta står der er det fortsatt håp!

Klem fra meg

Hei Veronica_84.

Fikk negativ test jeg også ja. Har TR på besøk nå, og denne gangen er TR skikkelig vond. Klarer såvidt å stå oppreist eller sitte nå om dagen. Må gå på skikkelig sterke smertestillende for å klare å gjøre noe. Håper at du da kanskje får en positiv test på søndagen da. Ellers så er jeg litt nedfor for tiden pga vond arbeidssituasjon på min nåværende jobb. Misstrives veldig pga eierne.

Vi får følge hverandre opp litt vi da, siden vi var de eneste prøverne på siste treff. =)

Hehe, 2 tri var det visst ja. Drømmer om den dagen jeg kan flytte over dit for godt. Rart med det, man blir liksom aldri helt fornøyd.... Vil alltid det lille skrittet ekstra. Når jeg kommer meg over på 2. tri, skal du se at jeg klager over at nå vil jeg til 3. med en gang! Eller kanskje ikke, da må jeg begynne å tenke på fødselen.....

Tittet såvidt innom butikken din i dag Veronicha, men så deg ikke i kassa.

Annonse

hei du :)

nei jobbet ikke idag jeg... skal faktisk ikke jobbe før til tir igjen... litt deilig egentlig :)

så hvordan står det til med den gravide da??? :)

jeg skal teste på søn jeg da så kryss fingre og tær :)

det har heldigvis bare vært det lille som var etter do besøket i sted,

men jeg har litt mens murringer da og det er jo ikke akkurat positivt da...

men kan ikke gjøre annet enn og vente og se til søn dessverre :(

det er sååååå leeenge til ....

da kom den hersens tanta da!!!!! ikke for fullt enda men i løpet av kort tid :(

også 3 dager før da... sprøtt... men det har vel noe med MAèn vel... får håpe syklusen er normal igjen denne mnd...

men når pleier du og få EL? hmmm har liksom aldri prøvd verken og tempe eller EL tester jeg da... tenkte jeg skulle prøve det første gang nå... EL test altså...

men har jeg forstått det riktig ang temping, at rett før TR kommer synker temperaturen rimelig kraftig? for jeg prøvde og tempe idag tidlig og da var det enda lavere enn igår...

og at ved EL øker den?

sikkert teit av meg og ikke vite dette men... har liksom aldri vært prøver før nå...

5.juli er leeenge til ja... men det er før meg :) aner som sagt ikke når jeg får min jeg så jeg får bare teste etterhvert...

SØØØØREN!!! Ja ja.. Får håpe at syklusen din blir stabil igjen nå da.

Jeg pleier å få EL på syklus dag 18-19 jeg da. Bruker Babycomp og den er kjempe flott. Det stemmer at tempen synker mye rett før IKM. Men rett før EL blir det et større dipp i tempen. Hmmm?!? Klarte jeg å forklare det riktig?!?

Ja det virker kjempe lenge til 5 juli! Men jeg holder ut. Tiden flyr nok ganske fort ja. Når har du EL da tror du?!?

nei da, tok feil jeg... ingen TR her,enda... :) men tror det var spotting eller hva det heter (er ikke så inne i det jeg)

får bare vente og se...har bestilt EL tester og graviditets tester på billigetester.com idag da :)

bare jeg ikke blir for ivrig og tester før IKM... eier ikke tålmodighet vettu :)

aner ikke når jeg har EL, har aldri testet for og finne det ut før...så blir første gangen nå...

jeg har 24 dagers syklus så jeg skal vel begynne og teste på rundt dag 8???

hvor lang syklus har du???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...