Gå til innhold

Jeg er så fødeklar at jeg holder på å gå på veggene:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:-)

Det er heldigvis bare 3 dager til termin idag, og den følelsen av å være skikkelig lei har heldigvis ikke kommet før nå. Er så lei av å ikke kunne gå noen steder og gjøre noe uten å få vondt både her og der.

Nå føler jeg meg så fødeklar at rier og det vonde med det har aldri vært så velkommen. Det må bare gjøre vondt, for det betyr i det minste at slutten er veldig nær...huff har ikke helt forstått andre som har sagt de har vært lei...før jeg nå sitter her og er så lei og oppgitt...jeg vil føde NÅ!!!

kan tenke meg at flere har skrevet lignende innlegg, jeg vil bare si til alle dere andre som er skikkelig lei...jeg forstår akkurat hvordan dere har det.

lykke til alle junidamer som ikke har født enda, det er ikke lenge igjen nå!!!

trøsteklem til alle dere andre som også går på veggene om dagen:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig, fire dager over termin. Jeg vil også føde nå!!! Eller aller helst for en uke siden.

Lykke til til oss alle, det må jo skje snart.

Skrevet

Her også.Er så klar for å få dette overstått nå.Alt er tungt og svetter i hjel bare av å løfte opp armene!Ønsker så sterkt at det kunne komme noe vonde tak i rygg eller mage, er redd for å gå overtid.Vær så snill kom ut snart!

Lykke til ,til alle juni-jentene...

Skrevet

Jeg å er klar for å føde nå...Er lei av å ha det vondt! Så nå er vi klare for baby!!!!! Vil gjerne ha litt overskudd i sommer med ungene også så hadde vært fint å blitt ferdig... men jeg kan jo enda gå en mnd til hvis jeg går på ovetid da.. men hakke troa på at jeg gjør det denne gangen!

Skrevet

Ganske så lei nå jeg også...uff...var ikke i planene å gå sååååå lenge over termin liksom! :) jeg har gått 11 dager over termin...og ingen store tegn på at "noe er på gang"...hadde det for et par dager siden...men det var tydeligvis bare juks...nå har jeg fått overtidskontroll time på sykehuset til fredag...prøver å innstille meg på å gå til da...men vil så gjerne at det skal starte av seg selv...lengter så etter å se lille nurket!!!:)

lykke til alle sammen:) det måååå jo være vår tur snart nå!?!?!?

Skrevet

Ånei, 11 dager :-( Jeg er bare en dag etter termin, og prøver å si til meg selv at det blir igangsetting. Nåde den jordmor eller lege som ikke setter meg igang nøyaktig 14 dager etter termin. I tillegg var mens-termin en uke tidligere.. KOM NÅ!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...