Gå til innhold

Her kommer jeg!!!!!!!!!!! :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er jeg endelig 12+0. Så nå håper jeg alt går bra videre, kjekkt å endelig få hoppe over her. Nå krysser jeg fingrene for at alt skal gå bra videre

Videoannonse
Annonse
Gjest leelu23 *27.11.2006*
Skrevet

Velkommen skal du være Tryne :)

har fulgt med på innleggene dine inne på 1trimester

Dette går nok bra skal du se :))

Skrevet

Velkommen til oss!! Syns ikke det er lenge siden jeg så du kom inn på 1.trimester. Jammen går tida fort :o)

2.trimester kan du bare kose deg med en begynnende kul på magen, rutineultralyd hvor du kanskje får vite kjønn og de fleste blir jo kvitt eventuell kvalme nå :o) Lykke til :o)

Skrevet

Gratulerer:) Gøy å se du er her alt. Er på 3 tri jeg, men stikker nesa innom nå og da.

Skrevet

Velkommen, velkommen! Husker vi var en god stund (et år....) på Bli Gravid sammen. så flott at du har kommet hit!!! Nå går det bra videre, vettu:)

Nyt tiden.

Klem,

Skrevet

ja ikke sant:D trodde aldri det skulle skje. Nå håper jeg berre at alt skal gå bra slik at jeg og mannen min har noe å glede oss over, for det var ikke særlig lett å vær en sliter. men nå skal jeg prøve å kose meg, skal til UL neste uk pga mange blødninger, så hun vil sjekke livmorhalsen

Skrevet

Helluuu...:) Velkommen til deg og..:)

På tide du kom deg inn hit....;)

Skrevet

Hehei, Iselin og Tryne - legger inn en liten gratulasjonshilsen her og jeg :) blir saker dette, vi skal nyte livet her inne på 2.tri før vi går sammen over til 3.trimester og klaging og syting, hihihi :)

Skrevet

Tihi, må le litt av oss. Tenk at så glad kan man bli for å komme over til 2.tri. jeg voknet i dag og var super glad for å kunne hoppe over her:)

Skrevet

Velkommen !!!

Så kjekt å se deg her inne på den trygge siden ;op

Skrevet

hehe, på den trygge siden:) den var god. Jeg er vel ikke helt trygg, men vertfall MYYYYYYYYYYYYYYYYE tryggere

Skrevet

Næmen der kom du ja!! Jammen på tide :P

Masse lykke til videre!!

Skrevet

Så trivelig da!!

Velkommen hit!

Ønsker deg masse lykke til videre..

Stor klem fra

Skrevet

E d Lizemor? Hej ;-)

Endelig kom du etter :-)

Klem fra snuppa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...