Gå til innhold

Hjelp! Blod når vi hadde sex!?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har tatt tre gravitester, alle var positive, senest i går morgen. Hadde så sex i går kveld og da kom d blod, i dag er det bortte igjenn... hva er dette? har jeg hatt en SA, har ikke hatt noe vondt, bare mange vanlige gravisymptomer, noen som vet noe om dette?

Er livredd!:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk blod HVER gang etter sex. Det stoppet som oftest dagen etter, men ene gangen varte det i 3 uker. Men jeg er fortsatt gravid. Det er nok berre slimhinnene dine som er litt sjøre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, både jeg og samboer ble så redde at vi begynte å gråte, så dette var godt å høre! Tusen takk!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk beskjed om å ikke ha sex til vi var i 12.uke. Å får å si det sånn så har jeg blødd nesten hele svangerskapet, men det har gått bra. Hadde jeg vert deg så hadde jeg berre tatt det med ro, å så hadde jeg rinkt å bestillt time til UL i uke 6. Da hadde jeg forklart det hele, det kan få deg til å slappe av

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke sex i går, men i dag var det og er det likevel litt blod (som i tidlig mens). Er livredd. Har hatt en SA og vil nødig ha en igjen. Nå er jeg 5+0.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...