Anonym bruker Skrevet 20. juni 2006 #1 Del Skrevet 20. juni 2006 Har tatt tre gravitester, alle var positive, senest i går morgen. Hadde så sex i går kveld og da kom d blod, i dag er det bortte igjenn... hva er dette? har jeg hatt en SA, har ikke hatt noe vondt, bare mange vanlige gravisymptomer, noen som vet noe om dette? Er livredd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 20. juni 2006 #2 Del Skrevet 20. juni 2006 Jeg fikk blod HVER gang etter sex. Det stoppet som oftest dagen etter, men ene gangen varte det i 3 uker. Men jeg er fortsatt gravid. Det er nok berre slimhinnene dine som er litt sjøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Posh, Mathea & Milla;-) Skrevet 20. juni 2006 #3 Del Skrevet 20. juni 2006 Tusen takk, både jeg og samboer ble så redde at vi begynte å gråte, så dette var godt å høre! Tusen takk!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 20. juni 2006 #4 Del Skrevet 20. juni 2006 Vi fikk beskjed om å ikke ha sex til vi var i 12.uke. Å får å si det sånn så har jeg blødd nesten hele svangerskapet, men det har gått bra. Hadde jeg vert deg så hadde jeg berre tatt det med ro, å så hadde jeg rinkt å bestillt time til UL i uke 6. Da hadde jeg forklart det hele, det kan få deg til å slappe av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2006 #5 Del Skrevet 20. juni 2006 Jeg hadde ikke sex i går, men i dag var det og er det likevel litt blod (som i tidlig mens). Er livredd. Har hatt en SA og vil nødig ha en igjen. Nå er jeg 5+0. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå