Gå til innhold

Hva slags madrass er best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er det sikkert spurt om tusen ganger før, men jeg spør igjen: Skal man ha skumgummi eller springfjær? Skal man ha overmadrass? Det eneste jeg har fått med meg er at madrassen skal være fast. Tror jeg må kjappe meg litt med å kjøpe, for det er jo bare tre uker til termin!! Gulp... ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har kjøpt en fin fibermadrass som er allergitestet, anti midd og jordslag, og som har en sommer- og vinterside. Sommersiden er litt frastere som gjør at den ikke blir for varm, mens vintersiden er litt varmere på en måte, litt mer ruglete i overflaten. Skal visstnok være veldig bra!

Skrevet

jeg har kjøpt fjær madrass. en ordentlig madrass til over 1000 kr. skal kjøpe overmadrass + tisselaken...

Skrevet

Vi skal kjøpe fibermadrass...

Skrevet

Hadde bestemt meg for disse fibermadrassene, men når jeg var i butikken anbefalte de fjøremadrassen. Syns fibermadrassen var litt tynn, greit når den er helt liten men de blir jo fort tyngre. Fjøremadrassene var også allergivennlige sa de. Men smak og behag :)

Skrevet

Fiber madrassen vår er 10 cm tykk, kjøpt på Barneverden og er laget av Simo, koster rett under 1000 lappen.

Skrevet

Hei.

Er ikke sikker på hvilken madrass som er best. Kjøpte svanemadrass til forrige gutt, og har vært veldig fornøyd. Kjøper den samme til nummer to. Tror den kostet rundt 700 på Skeidar.

Ha en fin dag:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...