Gå til innhold

Juni: Nå er det stille her- har "alle" født?


Gjest

Anbefalte innlegg

Hm..

Akkurat nå kjennes det kjedelig å ha termin sent i juni..

Det er ikke mye aktivitet lenger på juniklubbens side hvertfall,

virker som de fleste har nok med å føde eller stelle

sin nyankomne baby..

 

Flere som fortsatt venter?

 

Har nøyaktig en uke igjen til termin idag,

og siden det er nr. 2 håper jeg at jeg ikke

trenger å gå over tiden denne gangen.

 

Kjenner en og annen sammentrekning,

men ellers er det fortsatt "stille før stormen".

 

Lykke til alle sammen!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er da her. Hadde termin før 6 dager siden og går i ventens tider. Trodde det var noe på gang i natt, da jeg hatt mye sammentrekkninger. Men der tok jeg feil, igjen.... Gikk over 14 dgr sist, så risken finnes at det skjer også denne gang....

 

Lykke til videre med svangerskapet!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida er her jeg også:o) 6 dager igjen idag:) Håper det skjer noe snart assa!! Er så utålmodig!!! hihi. Vil gjerne møte vårt lille gull nå, dette er vårt første barn!! Lykke til videre!!:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er her ennå jeg og.. Tror junior har bestemt seg for å bli inne i magen jeg. Men er i kjempeform da, så jeg får vel bare holde ut....

 

Håper mange av junijentene blir mammaer snart!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tralllalllalllalla her er jeg og og er "bare" 12 dager over. var på ul etter en uke over og da fikk jeg beskjed om at dette kom til å ta lang tid, nå kan den bare vente, neida, kommer vel når den kommer, men ikke bli skuffa om den ikke kommer til termin, jeg ble egentlig mest skuffa at den ikke kom uka etter, men jeg tror jeg har resignert nå

 

lykke til

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke født ennå, men nå er det bare 6 dager igjen. Jeg har to jenter fra før hvor den ene kom tre uker før tiden, den andre en dag etter termin. Nå skal jeg ha gutt og iht "kloke hoder" skal visst gutter like seg ekstra godt inni mammas mage, så de kan være treige med å komme ut. Har igrunnen tvangsinnstilt meg på at jeg kommer til å gå over tiden, for da føles ikke ventetiden så lang. Men jeg kjenner jeg begynner å bli ganske så desperat etter å få holde gullet i armene mine snart.

Lykke til med fødselen, jenter! Jeg må si at jeg gruer meg veldig til fødselen, men jeg gleder meg sånn til jeg er ferdig. For håpe jeg får en kjapp fødsel:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Er her jeg og. 8 dager over termin. Er så lei men begynner også å grue meg litt til fødselen. Jeg har nok glemt hva jeg har begitt meg ut på men nå begynner det og gå opp for meg at jeg snart skal ha det kjempe vondt. Men skal bli så utrolig deilig å endelig få se prinsessen vår.

Lykke til alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er fryktelig stille her inne...litt kjedelig i grunn...tror de fleste er veldig aktive på skravlesiden og kanskje 3. trimester også...føler meg skyldig der jeg i allefall! men hadde vært koselig med litt mer trafikk her inne siden vi snart skal få nurkene våre alle sammen:)

 

Jeg har gått 11 dager over termin i dag, og kan ikke si jeg kjenner at "noe er på gang" trodde det her om dagen, men det var visst falsk alarm...:( Var hos legen i går og han bestilte time til meg i Skien...for overtidskontroll...så da skal jeg inn der til fredag! får håpe det skjer no før den tid! fredag er jo St. Hans aften og jeg hadde time i Skien på akkurat samme dag i fjor, men det var da en SA og time for utskrapning...uff...blir litt rart dette!!! men men...:)

 

Lykke til alle sammen:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er her fortsatt ja..... 4 dager til termin. Og det ser ut som det kan bli et sankthansbarn alikavel da....... trodde aldri jeg skulle gå til termin.... har vært 2 ganger på føden, og det har stoppet opp... må si jeg er litt lei nå.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!!!

Er her jeg også! Men har fortsatt 6 dager til termin. Fikk min første en hel måned før, og nummer to en dag over termin, så dette er jo veldig spennende. Har ofte kynnere, men ikke sånne smertefulle lure rier heldigvis. Gruer meg innmari til fødsel, men gleder meg veldig til alt er ferdig og gullejenta ligger på magen min:)

Lykke til alle sammen. Håper vi alle får kjappe (ikke for kjappe da) og greie fødsler:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen,

 

så fint at det er litt liv her likevel da!

Hjelper litt å vite at man ikke er den eneste

som venter utålmodig-

 

For en ukes tid siden kjente jeg ikke noe hast i det hele tatt,

var skikkelig avslappet og tenkte at babyen får komme

når den kommer, men nå har jeg plutselig blitt veldig

utålmodig og klar for litt action..

 

Lykke til alle junimammaer som er i samme bås!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Jeg har termin i dag, og håper at det kanskje vil skje noe i natt... Skal følge en del kjerringråd i kveld, så får vi se... Gikk en uke over termin med første, så det er sannsynlig at jeg må vente i noen dager til, men det passer best at babyen kommer nå!!! Lykke til jenter, vi har noe stort i vente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisan! Nå er jeg snart 5 dager på overtid og ingen antydning til noe baby her heller. Mitt første barn kom 5 dager på overtid(var en gutt) og mitt andre barn kom 7 dager før termin(var jente). Dette skal være en gutt så de liker seg godt inni magen disse guttene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg er her enda jeg også, har 3 dager igjen til termin og er veldig fødeklar. Skal bli så uttrolig lettet og glad i det jeg forstår at fødselen er i gang.

 

lykke til alle sammen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neida går no å venter da, har termin på lørdag, håper jeg slipper å gå på overtid denne gang oxo...Har 3 unger og har ikke gått over med noen av de, men det kan jo hende at jeg må det denne gang da

 

er så leeeeiiiii

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle fødeklare!

 

Jeg også venter....har i dag 5 dager igjen til termin! Er superklar til å få ut bebisen nå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei du er nok ikke alene.er 10dager over mensen termin og 4 over ul.termin.og siden legene følger ul så blir jeg ikke satt igang før neste fredag.skal flytte i helgen så da skal jeg heller bære så mye som mulig og se om det hjelper.dette er nr 2 og ble satt igang etter 12dager m første.alle veninnene mine har fått en uke før term men jeg går selvf over med begge.men får trøste meg med at de er bedre utviklet da.men nå får han holde seg der inne helt til jeg er ferdig med flyttingen.selv om eg har mye press.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...