Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Oioioioi... vi kjøpte hus i går, langt ute på landet... Samboer fant "drømmehuset" sitt, selv om det er skikkelig nedslitt. Ligger ute på en odde, er helt gjengrodd, men har fantastisk beliggenhet.. Endte i en skikkelig budkrig med en annen, for samboer ville ha dette huset!!!

Men det er laaaangt vekke for en byjente (25 km fra Bergen sentrum).. hjelp, hva har vi gjort!!!! Flytte fra en fin leilighet med en på 9 måneder, mens jeg er 6 mnd på vei, til et nedslitt hus....

Men men.. er vel bare å selge igjen om jeg ikke trives...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5408709-hjelp-jeg-har-kj%C3%B8pt-hus/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ganske mange hus der, en del nyere hus.. Og ca to km fra barnehage og skole.. Men jeg synes fortsatt det er laaaangt vekke!!! (Men det tok bare 12 min å kjøre fra broen) Var en ganske stor tomt, nesten 2 mål, og ligger helt ved sjøen. Det lå noen andre hus nede ved sjøen, men de fleste nyere husene lå litt ovenfor.. men ikke mer enn et par min å gå. Det blir vel "nærmere og nærmere" for hver gang jeg kjører dit..Håper jeg!!!

Synes det høres kjempefint ut jeg:-)

Har ikke vært på Møvik selv men har familie på Ågotnes.

Er ikke så lange stykke å kjøre nei på de fine veiene som er nå, men jeg skjønner at du er skeptisk.Det hadde jeg vært også.

jeg er så stedbunden at jeg tror ikke jeg hadde klart det.Bodde 1 år i fana også var det "hjem" igjen til Åsane....

Annonse

Jeg er 26 år.. samboer er 28, Peter er 9,5 mnd og jeg er 6 mnd på vei med nestemann... =o) Har kjøpt et hvitt hus (på toppen av en haug), helt nede med vannet (en liten småbåthavn). Har stått ubebodd i ett år, og masse som må gjøres..

Hvor gammel er du? Er det mange fine veier å gå tur (med vogn) der ute forresten, eller er det bare langs traffikert vei?

Mange fine veier å gå på, de fleste kan en gå på fortau, mens andre er så lite trafikkert at en kan gå langs siden på veien, litt dårlige veier er det noen steder, og de veiene holder jeg meg unna med vognen:-)Tror jeg vet hvor det huset er, har vært en del nede på tur ved havnen (utrolig idyllisk der nede!) Jeg er 29 år, mannen min er 32 og Erik er 10,5 mnd:-) Dette var artig, sitter å humrer litt for meg selv, verden er liten altså:-)

Ja vi er fra Sotra begge to, men ikke fra denne siden på Sotra. Vi har bodd litt rundt i landet før vi slo oss til ro her på Møvik. Tomten har vi hatt siden 98, da de ble lagt ut for salg, men huset ble ikke bygget før i 2004. Bor dere i sentrum nå? Når overtar dere huset?

Annonse

Samboer er fra Lillehammer, jeg er egentlig fra Nordås. Bor i Loddefjord nå (samboer jobbet i marinen i alle de år, før han begynte på Ågotnes). Vet ikke når vi overtar, men regner med at det ikke er lenge til, ettersom huset står tomt. Kontraktsmøtet er neste uke, så får vel vite mer da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...