Gå til innhold

Mars: Byhaven?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir det noen flere treff på Byhaven eller har alle sammen begynt å treffes hjemme hos hverandre istedet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi var vel enige om å ha treff der annenhver torsdag klokken 12. Jeg stiller nå iallefall opp :) Bli nok litt tregt i sommer da men siden folk fort er på ferie.

Jeg kommer neste torsdag (29/6), mens neste torsdagstreff, altså 13/7 så er jeg i Arendal og da er det litt vanskelig å komme gitt :)

Skrevet

Okei , så bra :)

Tenker vi kommer vi og da den 29.holder på å gå på veggen her av å bare være hjemme eller hos mora mi,hehe ;)

Skrevet

Argh, så typisk...jeg skal på helsestasjonen med vesla kl.12 den 29.! Utgjort...kan jo ringe en av dere etterpå for å høre om dere fremdeles sitter der da.

Skrevet

P.s Var forresten koslig å se deg igjen Wenche-pia i dag da vi treftes på Cubus ;)

Skrevet

Takk i like måte, var koselig å se deg og lillepia...som har blitt så stor,hehe...forandrer seg fort Ja!

Hva med tirsdag? Dibtreff på Lian.. Jeg og Lille Kylling skal , hihi....

Skrevet

noen som har lyst til å treffes på onsdag i stedet?

jeg er stort sett på andre treff de torsdagene vi har bestemt, men vil gjerne treffe marsgjengen også!

Tone

Skrevet

Hei alle sammen!

Vi har tatt sommerferie nå, så det blir nok en

stund før vi får kommet oss på treff igjen. Men vi lover å komme sterkere tilbake når ferien er over =)

Da blir det spennende å se hvor mye alle har vokst og forandra seg =)

Vi kommer sikkert på treff hvis det

passer med når vi er innom hjemme en tur =)

Skrevet

Tja, onsdag passer fint for meg det også.

Hva med deg Wenche? Ser ut til at det bare er oss tre som kan, så hvis det passer for oss alle så går det greit for meg iallefall :)

Skrevet

Wenche, jeg har blitt syk, så tror jeg holder meg hjemme i morra og lader opp til flyturen på kvelden (skal til Arendal :). Håper det er noen andre som har tenkt å stikke innom da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...