Gå til innhold

knallhard mage hele tiden, men ikke kynnere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter med at magen er knallhard. Akkurat som kynnere som ikke vil slippe taket. Klarer nesten ikke bevege meg. Er det noen andre som har det på samme måte? Er forresten i uke 35. Håper noen kan svare meg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!! Er i 36. uke og har også stort sett knallhard mage, men kjenner også kynnere. Kan liksom ikke forstå at noe skal kunne vokse mer der inne... Har merket at det er noe mindre bevegelse, men det er jo naturlig mot slutten...litt mindre plass til den lille;))

Dette var vel ikke til noe hjelp for deg men sånn er det ihvertfall for meg;))

Vanskelig å sove for deg også??

Skrevet

Jeg er i uke 32/33, men har hatt det likedan i det siste. Har lenge hatt kynnere, men nå føles magen periodevis hard, uten "tradisjonell" kynner-følelse.

Forøvrig blir jeg også veldig fort stinn/forspist nå. Magen blir naturligvis også hard (utenpå) av dette.

Skrevet

samme her,det jeg fant ut var at magen ble veldig hard når lillegutt lå med ryggen ut mot magen.da kjenner jeg på en mpte den buede ryggen hans og da føles magen mye hardere.....

Skrevet

Jeg har det også slik, og vet egentlig ikke om det er kynnere eller om det er at han snur seg/ligger utover, eller hva det er.. I dag har jeg vært særdeles sprengt, hatt "vonde strekk" i livmoren og ja-blir vel litt sliten av det... Uke 35..

Skrevet

d kan være d man kaller en "stresset" mage...prøv å slappe mer av...kanskje d blir bedre...=)

Skrevet

Hei

Jeg får også hard mage innimellom. Den blir hard og står mere ut på en måte. Kan sikkert ligne på kynnere, men jeg kjenner ingen smerte eller mye ubehag når det skjer. Legen min sa at det ikke var kynnere, men at det var livmora som trekker seg sammen. Han forklarte det med at livmora var en muskel som jobbet på lik linje med andre muskler. Jeg kan få det når jeg er på jobb, eller jeg kan få det etter at jeg har lagt meg. Men det kan jo ha sammenheng med stress forde kansje.

Var ingen ting å bekymre seg for mente legen, men vil tro at om magen din er veldig hard hele tiden, er kansje ikke det helt bra?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...