Gå til innhold

Er det noen som har opplev sv.skap utenfor livmora??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Disse bekymringene har, søren meg, ingen ende!!!

Jeg er 4+5 idag, og kjenner en gryende smerte på venstre side... Det er ikke voldsomt vondt, men det har liksom kommet utover ettermiddagen. Nå har jeg, selvfølgelig, fått det for meg at bebisen har satt seg fast utenfor livmora. Er det noen som har opplevd det, og kan fortelle hvordan det kjennes/oppleves??? Takknemmelig for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:)

Jeg hadde det for ett års tid siden, gikk med smerter ganske lenge. Jeg hadde vondt helt nederst i underlivet liksom, hele ikke bare den ene siden. Det var sånn at jeg gikk krokbøyd. Og jeg blødde som om jeg hadde mensen..

Vi håper på at det ikke har skjedd deg, men ring legen imorgen. Og hvis det blir kjempe vondt, ta en tur på legevakta!

 

Krysser fingrene!

 

Klem:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble operert for svangerskap utenfor livmoren i nov. Hos meg var det ingen smerter, jeg var i fin form men hadde småblødninger. Pga blødningene fikk jeg tidlig ul og da ble det påvist at det ikke var noe foster på rett plass. Jeg fikk streng beskjed om at dersom jeg fikk intense smerter måtte jeg rett på legevakten/kontakte lege.

 

Lykke til:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har opplevd det... Jeg ble lagt inn på sykehuset 14 mai og operert 15 mai i år.

Jeg opplevde det som veldig veldig smertefullt. Så vondt at jeg ikke kunne stå oppreist. Ble veldig kvalm og kaldsvettet. For min del kom det veldig plutselig. Etter en times, eller to med smerter kom det litt blod. Litt sånn lyserosa. Det var da jeg dro på sykehuset.

 

MEn jeg har hørt noen her inne som ikke har hatt vondt i det hele tatt altså.. Og det er sjelden at man har en exu (grav. utenfor livmor).

Men du burde nok ta kontakt med legen om du er i tvil. Om det blir værre eller du begynner å blø litt.

 

I mitt tilfellet hadde jeg en graviditet utenfor livmor også..:) Noe som kanskje hender med en eller to jenter i norge pr år...Mirakel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...