labbeliten- Aleksander har kom Skrevet 19. juni 2006 #1 Del Skrevet 19. juni 2006 Jeg regner med et ks rundt 7. - 11.juli. Noen som regner med/håper at de er der på samme tida? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
simon kom *24/06-06* Skrevet 20. juni 2006 #2 Del Skrevet 20. juni 2006 termin 5.juli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuttelura24 *PRINSESSE* Skrevet 20. juni 2006 #3 Del Skrevet 20. juni 2006 termin 7 juli.. men håper jo den kommer før da:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jammen kom nr 3 Skrevet 21. juni 2006 #4 Del Skrevet 21. juni 2006 Hei labbeliten ;o) jeg har termin 3. juli og skal føde i skien... kan jo hende min kommer litt på overtid så vi blir der samtidig. Hvor gammel er du og hvor er du fra? Er det din første? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tobarnsmamma Skrevet 25. juni 2006 #5 Del Skrevet 25. juni 2006 Jeg har termin 23 juli og skal føde i Skien. Men det er fullmåne 11 juli, så kanskje kanskje Datteren min kom hvertfall på fullmåne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 26. juni 2006 #6 Del Skrevet 26. juni 2006 Hei om ikke tulla kommer för blir jeg satt igang enten 7 eller 10juli så det er jo stor mulighet for at vi kommer väre der samtidig:) Håper forsåvidt på at jeg kommer deg i forkjöpet da, men men:) Jeg er 24 og venter prinsesse nr 2:) har termin 9 juli. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå