Gå til innhold

April: Stakkars lille Emilie :(

Lineberta :)

Anbefalte innlegg

Uff i dag var vi på sommeravslutning med Stian sin klasse... Hadde vært der i 15 min da Stian snublet og falt over foten til Emilie slik at den ble strekkt ut til siden.. Prøvde å få henne til å stå på foten,men da bare skrek hun.. Ett par av foreldrene hjalp meg slik at vi fikk sett på foten hennes,men hun bare skrek.. Ringte til Sambo og fortalte hva som hadde skjedd og han kom å hentet oss.. Vi reiste hjem for å se det litt ann siden hun hadde sluttet å gråte.. Men hun begynte å skrike med engang vi satt henne fra oss.. Bestemte oss for å reise på legevakten å få tatt ett røntgen.. Satt der i 2 timer å ventet,ett godt tegn var jo at hun satt på fanget å beveget foten... Kom inn til legen og hun trykket og kjente på foten.. Men en gang hun trykket på utsiden av låret skrek Emilie.. Tydelig at det var der hun hadde vondt.. Etter å ha tatt røntgen kom legen inn å sa at det ingen brudd,men at hun hadde strekk i låret.. Stakkars lille gullet vårt... Nå sover hun,men jeg måtte gi henne en stikkpille så hun ikke har vondt i natt..

Hadde jo en til å trøste da vi kom hjem.. Stakkars Stian var så lei seg.. Men jeg beroliget han med at slike uhell skjer.. Snørr og tårer rant for sin kjære lillesøster som han forguder overalt i denne verden :)

Spent på om hun klarer å trakke på foten i morgen.. At hun har glemt det over natten :)

Gikk glipp av skoleavslutningen,men det var heldigvis foreldre som tok godt vare på Stian der og kjørte han hjem til mormor ..

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff da, stakars stor og liten. Er ikke noe gøy når slikt skjer. Hadde også en "ulykke" her hjemme med storebror og lillesøster for en tid tilbake. Han skulle bære henne ut av rommet sitt og så falt han fordi han hadde så glatte sokker. Storebror gråt mer enn lillesøster...

Når jeg var liten 14 mnd, slo jeg også foten min. Og da gikk jeg visst ikke på den på en mnd tid.. Så vær forberedt på at hun ikke går på den på en stund.

Masse god bedring til Emilie..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmmen da.. Fikk tårer i øynene av å lese dette jeg. Fikk helt vondt inni meg. Også av Stian da :-( Gode gutten din:-)

Hvordan går det med henne? Har det blitt bedre med foten? Håper dere fikk sove litt til tross for den vonde foten:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har vi hatt en grusom natt med masse smerte i foten... Hun fant ingen liggestilling som var god og da ble hun rasende... Hun vil fremdeles ikke stå på foten så det ser ut til å ta tid dette ja... Nå sitter hun på gulvet med leker rundt seg.. (klarer ikke krype heller) Så nå har jeg fått tilbake babyen min hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, det hørtes ikke godt ut nei.. Kanskje det hjelper med støttebandasje på foten??? Eller tubifast? Det er sånn bandasje på rull, som man trer over foten og trekker opp.

Hmm.. Emilie blir nok å være dronning et par dager hun ja:) Mamma jeg vil ha iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis :)

God bedringsklem fra oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Off for en skremmende opplevelse. Eg hadde hatt så vondt i magen til det legebesøket var over. Stakar Emilie som har så vondt - har du fått noe forklaring på hvor mye smertestillende du kan gi henne?

Og stakkar Stian da, det må være helt grusomt for han som føler han har skyld i det. Men ja slike ulykker er ute i tider og utider.

Gullgutt her klarte å dytte vogna til Gullhår utenfor vegen og ned i en stein røys da hu var nnesten 2år. Me endte på legevakta og måtte lappe sammen panne og nese - men den som hadde det verst var guttungen.

Off - ja håper hver dag blir bedre for Emilie og at Stian klarer å se at det ikke var noe mer enn et uhell. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff...har tenkt så mye på dere siden jeg leste dette, men ikke hatt tid til å skrive. Hvordan går det nå? Har du fått noe annet smertestillende du kan gi henne tillegg til Paracet? Har hun begynt å trå ned på foten? Og hvordan går det med Stian? Stakkars....fikk så vondt av han. Pass godt på han også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hvordan går det med gullene dine? Har dei det bedre begge to?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...