Gå til innhold

små nupper eller kviser på magen???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg kløøøøøøøøøøør noe j.... Har klødd meg så mye at jeg nå har fått sånne små kviser eller nupper på magen. Er det farlig? Er de kommet pga at jeg klør meg så mye på magen eller er det andre grunner til det da tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei... Jeg har fått disse røde små kviselignende tingene på begge sider av magen (fra ca der bhen slutter og et stykke nedover) men jeg har ikke klødd meg, bare fått veldig tørr hud... Vil i hvert fall anbefale deg å ha på fuktighetskrem og smøre deg inn i stedet for å klø, mine "nupper" forsvinner når jeg er flink til å smøre meg...

Skrevet

Du har ikke fått soleksem, da? Eller kanskje du har smurt deg med en lotion eller olje med parfyme? Jeg fikk skikkelig hudreaksjon da jeg begynte å smøre magen med Natusan babyolje. Det ble rødt og fullt av utslett. Det ga seg så fort jeg gikk over til å smøre magen med helt naturlig olje. Du kan lindre kløen litt med sinkliniment (hvitvask). Lykke til!

Skrevet

De er vel ikke røde og runde? Fuglelopper klør veldig mye, særlig når man berører dem. Det er tiden for det nå i hvert fall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...