Gå til innhold

Har lagt ut magebilder :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var da en fin mage! Er det første din? De sier jo at det kan ta lengre tid å få mage da...

:-)

Skrevet

Det er første ja... han skjuler seg godt mot ryggen tenker jeg

Skrevet

jeg vil ogsaa ha saann!!! tihi :) gleder meg til aa ta bilde jeg ogsaa! kanskje jeg skal gj0re det naa *tenker*

Skrevet

Flott mage!! Morsomt aa sammenligne seg selv med andre, selv om det ikke betyr noe....

Ble litt nysgjerrig: Hva er de roede merkene du har paa magen? Ser nesten ut som strekkmerker, men det kan det vel ikke vaere med saa liten mage......

Morsomt aa se UL bilde, kjempe soet!!! Jeg er gravid med nr. 2, som paa UL bilde ligner veldig paa nr. 1. Trodde dette var fordi alle lignet hverandre paa saanne bilder, men naa ser jeg forskjellen med det lille nurket ditt. Skal bli spennende aa se om de to jentene mine vil ligne hverandre???

Skrevet

Hei jente+jente... Det er nok strekkmerker (grøss). Det har ikke noe å si hvor stor magen er, er hormonbetinget og underhuden strekker seg jo uansett. Jeg har noen få på låra og puppene fra puberteten også så har vel lettere å få det tenker jeg.

Syns også alle ul-bilder ser like ut men ikke mitt nei, er det fineste av alle det... hehe :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...