Gå til innhold

Trodde fødselen var i gang....


julibaby2

Anbefalte innlegg

Hei . Har i dag hatt maserier eller modnings rier. Hadde det i ca fire timer, ringte også føden. Bare for å høre, men da det ikke var noe regelmessige rier og ikke vannet gått og ei blodslim. Bad de meg å ta kvelden hjemme og se det litt ann. Etter ca to timer etter jeg snakket med dem var det over, vel har litt kynnere men ikke i ryggen og ikke noe murring.

Jeg som trodde at noe var på gang. Men må nok vente litt til. Noen flere med slike greier. Eller har erfaring fra sist. Er det fødselen som har startet?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånn hadde jeg det i helga, både fredag og lørdag, bortsett fra at det var vondere på lørdag. Men begge gangene ga det seg mot kvelden.

I følge jordmora jeg var til igår er det helt normalt, og jeg kunne også forvente at det kanskje skjer noen ganger til før "the real thing" setter inn.

Vi må nok bare smøre oss med tålmodighet ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er såå kjedelig å vente når sånt skjer...

Jeg har hatt murringer i siden hver eneste ettermiddag/kveld i en ukes tid nå. Veksler mellom høyre og venstre side - og noenganger i hele magen.. Har ikke spurt jordmor eller ringt føden eller noe, for det gir seg jo hele tiden. Har slått meg til ro med at det nok er småen som dytter seg godt ned i bekkenet og presser på hele systemet...

*tålmodighet kom til meg..*

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...