Anonym bruker Skrevet 19. juni 2006 #1 Skrevet 19. juni 2006 Jeg las her ett sted om at babyer/barn skal ha tilskudd av c-vitamin etter at de er 6 uker gamle. Jeg har bare gitt d-vitamin jeg. Så derfor spør jeg dere, gir dere sana-sol eller bio.vit til småbarna deres? Evt hva annet? Jenta mi er 1 år nå, så jeg må vel begynne å gi henne noe...
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 20. juni 2006 #2 Skrevet 20. juni 2006 jeg har ikke blitt anbefalt noe annet enn tran fra helsestasjonen så det har ikke falt meg inn å gi noe mer. men det er c-vit også i tran, er det ikke?
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2006 #3 Skrevet 20. juni 2006 skal vel strengt tatt ikke være behov for kosttilskudd annet enn D-vit så lenge dere har et normalt kosthold hør i tilfelle på helsestasjonen/hos legen
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2006 #5 Skrevet 20. juni 2006 Vi gir tran, kun det. Det er ikke bra å gi for mye tilskudd, da det kan hope seg opp i kroppen (dette gjelder vitamin a blant annet). Dersom man har et normalt kosthold er det helt unødvendig med noe annet enn tran.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2006 #6 Skrevet 20. juni 2006 Jeg har gitt sanasol for hulille liker ikke tran...ike jeg heller hehe
May36 Skrevet 20. juni 2006 #7 Skrevet 20. juni 2006 Vi har gitt tran til han var 1,5 år. Etter det gir vi for det meste tran, noen ganger bytter vi ut med sanasol. Han liker begge deler godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå