Gå til innhold

Festeblødning.. Noen som egentlig har hatt det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Evt når i syklusen kom det og hvordan var den blødningen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke det helt helt i begynnelsen når egget fester seg da??

Skrevet

Regner med at du mener implantasjonsblødning. Det er en blødning man mener kan komme idet det befruktede egget fester seg i livmorvegge. Det skjer seks dager etter befruktning, og hos mange faller dette ca på den dagen man forventer neste menstruasjon, og kan derfor forveksles med dette. Har selv ikke hatt slik blødning.

Skrevet

av mine fire svangerskap har det skjedd EN gang at jeg blødde LITT den tiden jeg forventet menstruasjonen. Ikke hadde vi planlagt å bli gravide så jeg tenkte ikke mere over det enn at det var kort tid å ha "mensen" i bare knappe to dager. Første test var negativ, andre tatt etter noen dager igjen var positiv.

Så det er mulig ja.

Skrevet

Jeg hadde det ja - og ble grundig lurt.. endte med at ultralyden som skulle vært i uke 19 var i uke 23 og termin ble satt til en måned tidligere enn hva jeg hadde trodd. Blødde lite i ca 2 dager, ingen smerter, så jeg stusset jo litt da jeg vanligvis har en uke med masse vondt. Men gledet meg bare over at mensen var blitt litt lettere omsider. Så feil kan man ta. Forøvrig ja, den kom PÅ DAGEN da jeg skulle hatt mensen, derfor ble jeg lurt.. Men du så gøy! :)

Skrevet

Ja, jeg hadde det. Testet positiv på eggløsningstest en mandag, og torsdag 10 dager etterpå hadde jeg en liten blødning på kvelden. Var brunt og gikk over i løpet av natten. Da fikk jeg mistanke og testet positiv på grav.test lørdag, to dager etter blødningen.

Skrevet

Jeg hadde en liten blødning ca en uke før mensen skulle ha kommet. Veldig sparsomt, tror det bare var litt på papiret når jeg tørket meg. Men så blødde jeg også i to uker etter at mensen egentlig skulle ha kommet. Dette var også meget sparsomt, men blødde litt hver dag. Men babyen hang seg fast den.

Skrevet

Hos meg kom det kun en dråpe blod på papiret da jeg var på do om kvelden den dagen jeg ventet mensen. Hadde også skikkelig vonde mensensmerter, men det viste seg å være blærekatarr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...