Gå til innhold

November: Ny her!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært masse å lest på disse sidene, men først nå registrert meg. ;o) Har termin 25 nov. Skal på ultraly neste tirsdag. Er så spent på å se babyen + vite hva det blir. Har en følelse på gutt, men vi får se.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Velkommen hit,jeg har termin 22 november,skal også på ul neste tirsdag.Har vært to ganger før,men nå er det jo mye større,gleder meg veldig.Hvor i landet bor du?

Skrevet

Ja, det er kjempe spennende. ;o) Vet du hva det blir også eller? Jeg har en gutt på 6 år og tror det kommer en gutt til. Jeg bor i Bergen. Du da?

Skrevet

Hei hei, velkommen skal du være. Jeg har termin 27 november og skal på ultralyd neste torsdag. Har ventet lenge på det nå og gleder meg veldig :-)

Skrevet

Velkommen skal du være, her har vi det fint kan du tro :) Jeg er 27 å venter nr 2, har en gutt på 6 år, å venter en gutt til, stor lykke UL var så flott!!

Lykke til i svangerskapet til deg og dine!!

klem fra meg

Skrevet

Hei

Jeg har også termin 25 nov. Skal på ultralyd på mandag. Kanskje vi møtes på kk i nov :o)

Skrevet

Kanskje det. ;o) Vet du hva det blir? Har du barn fra før? Spennende.

Skrevet

Vinterbarn!

Gleder meg veldig til ultalyd på tirsdag. Føler det går så seint. Har du fortalt gutten din at han skal bli storebror? Min vet det ikke. Tenkte å si det etter ultralyd.

Ha en fin dag! ;o)

Skrevet

Ja etter at jeg var passert 3 mnd fortalte jeg han det, men nå i ettertid kunne jeg godt ha tenkt meg å ventet, han er i 100, å spør hver eneste dag om det nærmer seg, å 1000 andre spm :) hehe det er lenge å vente for han det er klart, men alt av forberedelser er han nå med på, vi sitter å pakker ut gamle klær fra han var liten, å han blir så stolt når jeg sier at nå er det lillebrors tur til å bruke dem etc :)

Han gleder seg veldig, men som sagt, jeg tror at jo lengere man venter jo bedre :))) tiden går jo så mye saktere for de yndige små!!

Klem fra meg :)

P.S vil gjerne høre om UL din :)

Skrevet

Hei vinterbaby!

Ja, kan tenke meg det er mange spm du har fått. ;o) Veldig kjekt at han får være med på forberedelser. Det gjør det mer reelt for de. Spent på reaksjonen til gutten min. Nå er det ikke lenge til tirsdag. Gleder meg masse. Kommer inn om og forteller om ul. ;o)

Fortsatt fin lørdags kveld!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...