Gå til innhold

Ang akupunktur....


Gjest

Anbefalte innlegg

Er det ingen som tør det eller? Vil dere virkelig slite dere gjennom mnd med kvalme pga det?

Jeg tok det og jeg er et nytt menneske!!!

Det er virkelig verdt å prøve. Ved første forsøk så funket det mens jeg satt der, og funket helt innen neste dag. Var bare litt små uggen om jeg ikke spiste...

Men ellers så takker jeg virkelig akupunkturen for at jeg klarer og ta meg av sønnene mine oom dagen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg hadde aku på fredag. merka effekt samme kveld og dagen etter. dette skal jeg fortsette med!!! vil anfefale det til alle!! er litt uggen jeg også, men det er tydelig bedring. håper det blir enda bedre etter flere behandlinger.

 

var kvalm i 5 mnd første sv skap( venter barn nr 2 nå), prøvde ikke da. vet ikke hvorfor egentlig, er ikke redd for aku.

det er en av legene på senteret jeg går som setter aku. det er er pluss at det er rett i nærheten av der jeg bor. legen sier det blir anbefalt som det beste behandlingen mot svangerskapskvalme...

 

enig med deg at det er virkelig verdt å prøve:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg skjønner ikke hvorfor folk her inne velger og lide med kvalme i stedet jeg... :)

 

Var en på skravlesiden som skrev at det ikke var bra for gravide og ta akupunktur. Men disse folka har tatt 4 års utdannelse for å bli akupunktører. Så jeg stoler på at de vet hva de gjør...! :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette skal jeg prøve!!!! blir jo helt lammet av denne kvalmen... takk for tipset!

 

Har litt nåleskrekk, men skal nok overleve - gjør vel ikke så vondt gjør det? Hvor mye betalte dere sånn ca?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal bestille time !!!

Sist slet jeg med kvalme i 9 mnd og det gidder jeg ikke en gang til!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ring rundt og hør. Fins alltids en som kan ta deg på dagen!! Jeg har funnet to her i området som tar på dagen... Han ene er egentlig fysioterapeut og hun andre er egentlig jordmor. FOr kvalmen kan komme plutselig tilbake og da er det greit og ha en som en kan ringe til og få time der og da... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan si det jeg og : Akupunktur virker jenter ;)

Er nå i 2 tri og etter at jeg starta med akupunktur ( pressur -armebånd)

og seabands ga det seg etter bare kort tid ;)

Det er verdt hver krone jenter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...