Gå til innhold

Noen erfaring fra Blefjell s.hus, Kongsberg???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker meget sterk ks denne gang etter en meget traumatisk fødsel sist. Har hørt folk si at det er HELT UMULIG å få ks der.. Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke hørt det samme som deg. Kongsberg sykehus- fødeavdelingen er veldig samarbeidsvillige og villig til å høre på dine ønsker. Jeg kan ikke forstå at det er noe vanskeligere å få ks der enn andre steder.

Det eneste du kan gjøre er å kontakte de og sammen bli enige om hva dere kan gjøre.

Lykke til.

Skrevet

Hm, har hørt at de er svært villige til å høre, men etter det så er det bom stopp og...

Skrevet

Hei. Jeg har flere venninner som har født på Blefjell sykehus og de har vært veldig fornøyd. De har hatt normale fødsler. Jeg har selv også valgt meg Blefjell nå. Når har du termin? Jeg har 18.november.

Skrevet

såvidt jeg veit er de ikke vanskelige med ks er- ihvertfall ikke når det gjelder seteleie o.l. Har masse venninner som har tatt ks der.Ta en prat med de, du skal vel dit og prate med de før fødselen? Jeg skal også føde der-månedsskiftet sept/okt

Skrevet

Jeg skal føde der i midten av oktober. Er kjempefornøyd med sykehuset da jeg har vært der ifjor med en fødsel!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...