Gå til innhold

Tenkte jeg skulle male jeg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så mye jeg har lyst å gjøre, vi er midt i utbygging av hus og jeg har lyst å bidra. Noen som synes jeg er helt gal hvis jeg bidrar med litt maling?

Nå i 3.dje tri kan det vel ikke være så farlig? Dessuten tenkte jeg å male ute altså...

Det er vel det å stå inne, i malingslukt og tidlig i svangerskapet som ikke er så bra, eller?=

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer vel sikkert også an på malingen du velger?

Skrevet

Ute blir det jo ikke mye gasser, i hvert fall. Jeg skal selv til å male babyseng ute. Du kan jo bruke en maske også...

Det står noe om det på babyverden.no.

Skrevet

Har malt så og si hele sv. er ennå ikke færdig! Dere skal få beskjed om ungen er normal eller ikke! Selfølgelig lufter jeg når jeg holder på!

Gassen når dere fyller bensin er hakket mere farlig enn malingslukt!!

Tror det er mye overdrevet at det skal være så farlig!

Skrevet

Jeg maler huset utvendig for tiden. Har to uker igjen til termin. Har ikke tenkt tanken en gang at det skulle være skadelig på noen måte. Annet enn at jeg kan bli sliten. :) Man puster jo ikke inn noe avgasser iom at man står ute.

Skrevet

Vi er i planlegginsfasen av maling innendørs, - fikk først beskjed av mannen min om at det skulle jeg holde meg langt unna pga skadevirkninger, men da vi dro for å velge farger / kjøpe maling sa hun i butikken at f. eks LADY sine malinger finnes i to ulike typer (tror det er vannbasert og oljebasert) og at den ene (den vannbaserte???) ikke avgir noen av de gassene de advarer mot, så det er bare å male i vei... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...