Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har en gutt som aldri har hatt god matlyst men nå er jeg litt bekymret. Har fra 7 til 11 mnd bare lagt på seg fra 8500 til 9200 gram. Har vært en del syk i perioder og spiser da dårlig, men også ellers lite matlyst. Får fortsatt pupp 3 ganger hver dag og spiser f eks en halv yoghurt, 4 biter brødskive, en kvart avocado og en bitteliten prosjon grøt i løpet av et døgn. Vil ikke ha mme, men drikker vann/eplejuice.

Han er aktiv og sprek, men jeg synes han gråter mye for tiden og ikke virker så fornøyd. Kles- og bleieskift er et rent lite helvete, noe det ikke pleier å være hvis han er i god form. Har nettopp fått to tenner og vært forkjølet men skal vel ikke være sånn i mange uker etter det?

Nei, jeg tror jeg må snakke med helsesøster, blir bare mer bekymret av å skrive dette. Ugg. Ikke morsomt heller å bruke så masse tid på å sitte og forsøke å lirke inn litt mat, begynner å bli litt gal.

Fortsetter under...

Har en gutt som spiser like dårlig som din. Får i han mega lite mat om dagen. Eller han har alltid spist dårlig da. Til og med gått masse ned i vekt. Jeg har sluttet å bekymre meg-bare jeg ser at vekta lirker seg oppover og jeg holder også kontakten med helsesøster,syns d er tryggest i grunn.Kan heller ikke ha barnevakt til gutten,og d er ganske håpløst... Blir sliten av d... Fordi jeg har sikkert en spesiell metode for å få i han mat-ingen andre får i han noe som helst... Og d lille jeg får i han-bruker vi også laaang tid på-og setter på musikk osv for å avlede han... Bruker mme enda han her da-kan ikke slutte med den siden han spiser så lite-må ha den ekstra ernæringa visst...

Min har vært slik hele tida som sagt-så vet ikke hvor lenge dem holder på jeg-kan jo hende din får matlyst igjen ganske fort da? ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...