Gå til innhold

mange her som har to tette??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei hei:)

Jeg har tre tette...:)

18mnd mellom største og mellomste, og 15,5 mnd mellom mellomste og minste...:)

Det er litt slit, men ekstra mye gøy. De to eldste har så mye glede av hverandre nå (de er 3 og 16mnd)

Det er selvfølgelig masse å passe på, de er jo høyt og lavt, samtidig som jeg skal følge med på han på 3 uker. Men de er alle ganske snille:)

Har de hjemme nå, alle tre, de to eldste skal i bhg fra aug og da ror vel ting seg:)

men jeg anbefaller å ha tette barn:)

Jeg har først 15 år mellom de to første jentene, og så 15 mnd mellom til lillesnupp. Så jeg liker de ekstreme aldersforskjellene:-)

Snuppa her er 20 mnd og lillesnupp her 5 mnd(og største snuppa er 17 år). Det er jo ganske hektisk, for det det er jo mye mer rutiner og jobb enn med bare en baby. Farter liksom ikke rundt så mye nå:-)

Hun som er 20 mnd har nettopp begynt 2 dager i uka i barnehage, og det anbefales både for barnet og for oss hjemme. Får tid til ting bare med babyen, så det er deilig.

Men for meg er det virkelgi dobbelt glede med to små. Det første hun i midten sier når hun våkner, er navnet til lillesnupp og babyen stråler opp når hun ser storesøster...så det er virkleig en glede.

Nå er barna mine veldig greie med soving om natta, sover en del på dagen og har veldig rutiner. Tror nok det hadde vært ganske slitsomt hvis babyen som nyfødt hadde krevd mye, for det hun mellomste som krever mest.

Så litt mer slitsomt selvfølgelig, men utrolig morsomt.-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...