Gå til innhold

Har nettopp trent og kjenner meg SÅ godt i kropp og sinn :-)

Anbefalte innlegg

Hei, jenter! Vil bare skryte litt av meg selv. Har vært sååå flink nå og trennt på ergometersykkel, på mellom intensitets nivå - puls på rundt 151, 2 timer, og brukte opp 1000 kcal. Og nå, etter en lang dusj og to hjemmebakte grovbrødskiver med banan på og deilig te med melk i, kjenner jeg meg bare så godt!! Dette skal jeg gjøre mer av. Trodde tidligere at å sitte på sykkelsetet ville forverre plager i bekkenet, som jeg av og til får, men det gikk jo strålende! Skal feie støvet av trimsykkelen nå frem til september, når jeg skal føde. Men jeg lurer på noe - skulle ikke babyen sprelle mer under treningen? Han er jo så forsiktig og stille mens jeg pumper i vei med bena - heh, er vel bekymret for å være i veien. Og på onsdagen er det BiM treff som jeg gleder meg veldig til. Livet er herlig! Håper dere alle har det bra,

Hilsen,

Fortsetter under...

Hørtes deilig ut!!! Så åflink du er!

Jeg har syklet endel, ute på vanlig sykkel Ikke med så høy intensitet og puls, men som på familietur liksom:o) Deilig det også, men jeg savner å TRENE! Kom på i dag at det ikke er mange ukene til jeg triller tur med vogna nå... Deilig!!!

I morgen skal jeg svømme!

De trives i magen, og slapper av når vår kropp blir fylt med endorfiner som produseres når vi trener. Så, du skal absolutt ikke bekymre deg! Det beste du kan gjøre for den der inne er å trene og holde deg i form! OG IKKE MINST, energien i innlegget ditt lyser av godt humør- Det må jo være merkbart for små bebiser at mammaene er glade:o)

Takk takk :-) Det var en koselig teori, om den søvninge babyen. Har leste et eller annet sted at babyen blir smartere av at moren trener under graviditeten. Denne her gullungen skal bli Nobelprisvinner :-) Ser av nicket ditt at du har termin rundt den 22dre august - bare en uke før meg, det. Er du også utålmodig etter å få se den lille huleboeren nå :-) Jeg er nemlig kjempenysgjerrig

Hei Nille 75! Å trille tur med bebisen er en deilig trimform - så heldige vi er som skal snart ha små å gå turer med. Hvor lenge har du igjen? Jeg tenkte også å ta en tur innom svømmehallen med søsteren min, men hun var jo så bekymret for magen min (enn om den blir for kald og fryser da?). Måtte bare flire - søskenet er jo mer engstelig enn meg :-) Måtte forklare at det går så fint så, tempen holder sikkert rundt 36,6 Celcius. Kos deg i svøæmmehallen, du!

da blir ikkje min baby noe nobelprisvinner hehe

Ja eg e kjempenysjerrig på hva slags person som ligger i magen min :) men gruer meg og.. plutselig blir livet forandret masse liksom.. på en bra måte då :)

Annonse

:-) Angående forandringer i livet - jeg skjønner hva du mener. Kjenner at det er fortsatt en masse ting jeg skulle gjort som barnløs person - lært meg kampsport, danset salsa, reist jorda rundt o.l Vi får se hvordan det blir.... Men så er det jo et helt nytt lite liv som kommer om ikke altfor lenge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...