Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har to uker igjen, og er litt usikker på hvorvidt jeg skal ta meg byturer etc nå. Hva gjør dere, er dere mest hjemme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, tiden blir jo så lang om man bare sitter hjemme og venter! Nei, jeg er stadig ute og farter på kjøpesenter og i byen, til venner og familie osv. Skulle man kjenne at noe begynner å skje, er det jo timesvis til man trenger å dra på sykehuset.

Lykke til videre!

Klem

Skrevet

Pusser opp hus, rydder,sover, svømmer, sykler, handler, ligger med bena høyt, vasker, fikser, spiser, sover, sitter foran pc`n, leker med 3åringen, ordner i hagen, sover...

Jeg hadde første dagen hjemme i dag, har litt ferie nå før permisjonen begynner. Gruet meg litt først, men i dag skjønner jeg ikke helt hvordan jeg skal rekke alt før junior kommer!

Blir rar av å sitte for mye stille. da kommer så masse tanker og jeg kjenner på alt mulig. Så, jeg akter å gjøre ting så lenge ryggen og bekkenet holder. Og, for å unngå at ventetiden blir for lang.

Skrevet

Jeg klarer ikke å sitte i ro mer enn 10 minutter...

Skrevet

Jeg har visst svart deg på juli-klubben jeg...

Skrevet

Jewg også rydder og vasker, og drar til byen/venner hvis jeg har bil, samt korte turer i nabolaget. Tør ikke gå til byen lenger, for det er ikke nok steder på veien jeg kan sitte og hvile. Er dessuten litt engstelig for at vannet skal gå, og så står jeg der uten skift eller håndkle eller noe..

Skrevet

Hadde termin igår jeg; venter bare på startskuddet skal gå! Har kost meg med turer i marka, byturer med kafetreff ed venninner, husarbeid, hyttetur, grilling etc de siste ukene. Ventetiden blir utrolig lang om du skal sitte bare inne. Og husk; de fleste fødsler starter ikke med vannavgang:)

Skrevet

Har ingen problemer med en bytur, men har alltid med noen store bind just in case!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...