Gå til innhold

aktiviteter før fødsel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har tenkt å leve så normalt som mulig helt fram til fødsel ...

så lenge jeg orker å gå ut og finne på ting så kommer jeg til å gjøre det :o)

Jeg tenker egentlig at hvis vannet går ... ja så tror jeg folk skjønner hva som har skjedd ... jeg er jo tross alt høygravid!

Jeg har også termin 6.juli og lever så normalt jeg klarer/orker....

Da jeg ventet førstemann opplevde jeg at vannet gikk midt i en folkefylt gate.....pytt pytt........ble litt flau over dette først etter at jeg kom hjem fra sykehuset og tenkte på det, men der og da konsentrerte jeg meg bare på det som skulle til å skje!!!

LYKKE TIL!!!!!

Går ut i permisjon i morgen (45 min igjen på jobben! Hurra!) og har ingen intensjoner om å bli sittende inne i hvert fall. Det er jo SÅ kjedelig! Ja, vannet kan plutselig gå midt inne på butikken, men tenk for en liten action-historie det kommer til å bli for alle som ser deg! ;)

Annonse

Ja, det er klart att eg styra på som eg pleier...men, ja...synes berre det hadde vært litt flaut... bur i ei lita bygd..og HATER bygdesladder!! Hadde eg budd nærmare byen og vore meir anonym så hadde eg ikkje brydd meg så voldsomt...

Aktivitetsnivået begrenser seg selv pga smerter i bekken hos meg. Men jeg legger meg ikke ned og bare venter, det gidder jeg ikke. Ventetiden blir jo lang nok uansett.

Jeg har som mål å gjøre en "stor" ting pr dag. Det kan være alt fra å gå på butikken til konsert eller vennefest. I morgen skal jeg på tur med jobben.

Tror det er viktig å leve mest mulig normalt. Ikke bare vente. Min kropp sier tydelig ifra når det er nok og da er det bare å hvile litt:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...