Anonym bruker Skrevet 19. juni 2006 #2 Skrevet 19. juni 2006 EKKELT! De er nok manipulerte bilder tror meg!
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2006 #4 Skrevet 19. juni 2006 Hjelp! Hadde nok aldri vist meg fram naken her inne uansett, men dette var grusomt! Stakkar dame - sikker kjempetungt det der!
Vero76 - 30.11.05 Skrevet 19. juni 2006 #5 Skrevet 19. juni 2006 Eg såg omtrent slik ut då eg var gravid (ser vel omtrent slik ut framleis, når eg tenkjer meg om, minus magen). Så kommentaren din var jo hyggjeleg å lese. No ville eg aldri ha lagt ut nakengravidbilete av meg sjølv på nettet, men må ein nødvendigvis vere så pen for å kunne gjere det? I den grad eg tykkjer det er greitt med nakengravidbilete kan eg ikkje sjå at det skal vere så mykje verre å vise fram denne kroppen enn ein meir struttepuppete ein. Men takk, innlegget ditt gjorde mirakel for sjølvtilliten min.
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2006 #8 Skrevet 19. juni 2006 Oh my God! Noen har tydeligvis behov for å vise seg frem. Bildene var ikke pene....!!
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2006 #9 Skrevet 19. juni 2006 En får værra som en æ, når itj en vart som han sku
Gjest Skrevet 19. juni 2006 #10 Skrevet 19. juni 2006 Nå ble jeg nyskjerrig....... Hva ligger det under?
Mø schæl! Skrevet 19. juni 2006 #11 Skrevet 19. juni 2006 Jeg vil bare si at jeg synes det er skikkelig lavmål å kommentere andre på denne måten. Jeg har ikke sett bildene (de var borte da jeg klikket meg inn), men uansett så synes jeg det er frekt å skrive sånn om andre. Det er høyst sannsynlig en av brukerne her inne på Dib, og da er det jo veldig festlig å lese slike ting om seg selv. Vedkommende er sikkert fornøyd med seg selv, og da trengs det ingen til å bryte ned det bildet. Så jeg skjønner godt at hovedinnlegger signerer med anonym! Og for ordens skyld: nei, det er ikke meg som er avbildet.
Lavendel*06*10* Skrevet 20. juni 2006 #12 Skrevet 20. juni 2006 Hva slags bilder er dettte snakk om ?
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 20. juni 2006 #14 Skrevet 20. juni 2006 De ligger under E for de som måtte ønske å se..! Så rimelig ekstremt ut ja.. Huff.. hun må nå plages veldig med nakke og rygg.. Kan umulig være noe artig å ha sååå store bryster nei..
Halloween-mamma Skrevet 20. juni 2006 #15 Skrevet 20. juni 2006 Så stygge dere er! Som Pelle og Proffen sier, det er skkkelig lavmåls av dere å kommentere folk på denne måten.
Tredjemann på vei :D Skrevet 20. juni 2006 #16 Skrevet 20. juni 2006 ojojoj! det så litt tungt ut det der ja! men det virker jo som hun trives med det da siden hun leger ut slike bilder. egentlig litt glad for at jeg har bh str. 70 A jeg nå. typen min så bildene og han trodde det var tull. ble helt sjokka han stakkars!
Tredjemann på vei :D Skrevet 20. juni 2006 #17 Skrevet 20. juni 2006 jeg sa ikke noe negativt om henne eller puppene hennes bare for å ha det klart:) jeg sa hun sikkert trives med dem, men synes det ser litt tungt ut siden jeg har små erter i forhold til de der. hehe... typen min var litt mer krass i kommentarene, men han er jo mann!
Mø schæl! Skrevet 20. juni 2006 #18 Skrevet 20. juni 2006 Men kjære dere. Hun har store pupper - ja. Det er det veldig mange som har. Og det hjelper sikkert VELDIG at så mange her inne må kommentere dem, siden det er så mye man kan gjøre med dem fra eller til liksom (spesielt når man går gravid og man får melk). Kroppen går av seg selv når man bærer et barn, uansett om man ønsker forandringene eller ikke! Så å diskutere om dette var pent eller ikke, blir liksom å diskutere om det er fint med strekkmerker eller ei (like lite man kan gjøre med det). Og at hun legger ut bildene på nett, vel, hun det gjelder har tydeligvis ikke noe problem med puppene sine, og da bør ingen andre ha det heller. Synes det var en fin gravidkropp jeg, bare så det er sagt!!!
Villemo&Pjokken Skrevet 20. juni 2006 #19 Skrevet 20. juni 2006 Herlighet for en fordømmende gjeng! Signerer pelle og proffen sin
Lavendel*06*10* Skrevet 20. juni 2006 #20 Skrevet 20. juni 2006 Jeg synes det er utrolig at så mange her skal klage på de bildene.. det eneste jeg har å si er at jeg aldri hadde lagt ut slike bilder av meg selv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå