Gå til innhold

neeeeii..tror jeg er ved å få bekkenløsning....

Anbefalte innlegg

tror jeg er ved å få bekkenløsning...

har alle symptomene på det.....usj.....kommer til å bli en LANG graviditet hvis det er det...

skal til legen på fredag å høre.

Å det verste er at selv om jeg går rundt å har det vondt,så tror mannen min at bare er innbilling, at jeg er hypdokonder.

har lyst å "smekke" til han.

offf.......

Fortsetter under...

huff da!

jeg hadde også symptomer på bekkenløsning for ca 4 uker siden. kjempevondt!! føler med deg!!

nevnte det for legen, og han råda meg til å lytte til kroppen min, men samtidig bevege meg mye, men ikke FOR mye... ( forstå det de som kan)

nå går det veldig opp og ned, så kanskje det hjelper litt alikevel?

men jeg kan trøste deg med at du kjenner kroppen din best, og det vil si at du IKKE er en hypokonder!!

kanskje han trenger en "smekk"?? hihi

lykke til!!

klem!

Jeg var hos legen med smerter i rygg og ned i det ene rumpebenet.

Hun mente at det IKKE var bekkenløsning.

Jeg var ikke hos min fast lege, men hos en vikar lege.

Så om det ikke blir bedre så får jeg bestille en ny time når fastlegen kommer tilbake.

Prøver å bevege meg litt rundt i huset for å ikke størkne helt til.

Vi kjenner kroppen vårs bedre enn dem gjør.

Jeg begynner å bli rimelig lei av legene som ikke tat oss på alvor og stempler oss som hypokondere.

Jeg har vert skikkelig dårlig hele svangerskapet og orker ikke så mye mer enn å ligge i sengen.

Og nå når jeg spør etter sykemelding så er det bare så vidt dem vil gi meg føler jeg.

hei. fikk bekkenløsning i uke 7-8. Min unge uerfarne fastlege gjorde nærmest narr av meg når æ lurte på om d var bekkenl. æ kunne ha fått.. men fikk 7 daga 50% sykemelding for "ryggplager"

Mi mor som e 57 e forsatt plage etter 3 vonde svangerskap pga kraftig bekkenløsning. ho kjente igjen symtoman mine og "tvingte" mæ tel å ta kontakt med manuell tarapi..

5 daga seinar vagga æ mæ på at vis dit og tarapauten min som e byens fremste terapaut på området kunne påvise bekkenløsning framme og på høyre og venstre side bak!!!?

så stå på og stol på dokker sjøl!!! rart at main nesten være lege sjøl førr bli trudd...

e fortsatt 50% sykemeldt. jobbe halve daga.. og det passe mæ bra. har fortsatt ondt men får skjeldent så vondt som da æ jobba 100% med "ryggplagan"

gudd luck! forklar gjerne sambo ka han kan og ikkje kain forvente di neste mnd for dokker med B.L

Det er veldig dumt av legen og ikke tru på oss når vi sier at vi har smerter pga bekkenløsning; for det er veldig alvorlig! Ei jeg kjenner sliter enda pga det og sønnens hennes er 9 år.. Den legen ble saksøkt kan du si! Legen min var ikke i tvil, smerter i bekken, lysken, isjas... Fikk henvisning til manuellterapeut, så får håpe det kan bli litt bedre, slitsomt!

Så stå på kravene dine, kun du som kjenner kroppen din, ingen andre!!

Lykke til, klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...