Gå til innhold

Er så nervøs for fødselen. nr 2

Anbefalte innlegg

Gruer meg så til fødselen. Ikke det å føde, men å ikke rekke frem!! Med nr 1 hadde jeg det de kaller styrtfødsel. hele greia tok 2timer og 50minutter. Vi har 1times kjøring til sykehus. Og så på toppen av alt så har svigers, de som bor nærmest, bestilt tur til Island noen dager før termin!!!!! Mine foreldre bor 1/2time borte, feil vei i forhold til sykehus. Og pratet med mamma i dag, og hun fortalte at hun og den nye typen hadde tenkt å reise til syden to uker i oktober!!! Snakk om å gjøre meg mer nærvøs. Er det på dagtid, kan jo naboen ha minstegutt, men om det er på natta er det værre.

Det er ennå lenge til er bare 22 uker, men har grudd meg til fødselen helt siden jeg fødte forrige gang. Og så kommer de å sier at de skal reise bort!! Faen så forbanna jeg blir.

Både lege og jordmor sier at jeg må passe på for at denne fødselen kan gå fort. Så har nesten lyst å føde hjemme. Det blir ihvertfall vurdert å ringe etter sykebil, og faren skal lære seg hva han skal gjøre visst han må ta i mot ungen.

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...