Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Har ikke vært her så mye før, men håper at jeg etterhvert vil tilbringe tid her jeg også.

Står på venteliste til ivf på St. Olavs, men er så urolig lei av å vente... (Blir nok ikke vår tur før i des, kanskje.) Har derfor fbestilt oss time til informasjon på Medicus i Trondheim. Noen som ikke vil anbefale det?

Dyrt er det jo, men så lenge de er flinke så er det greit! Noen som vet om de er like flinke som på ST. Olavs?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5405721-time-p%C3%A5-medicus/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

En kollega av meg går der. De er veldig fornøyd. Får kjempebra oppfølging. De angrer nok ikke på de ekstra pengene de må ut med.

Nå vet jeg ikke hvordan de er på St. Olavs, for jeg holder til i Oslo. Men som jeg har forstått det bruker Medicus St. Olavs sine lokaler. Men regner med at oppfølgingen fra private er mye bedre enn offentlig. De er jo avhengig av sitt gode navn og rykte.

Regner med at du får svar fra noen som går til Medicus ganske snart. Bra aktivitet her inne skjønner du ;-)

Hei!

Jeg har vært både på Medicus og St.olavs. Hadde insiminasjon på Medicus mens vi ventet på plass på sykehuset for Ivf. Lyktes ikke med insiminasjon og heller ikke med første forsøk prøverør. Men er så heldig å ha tre på frys;) Jeg er veldig fornød med begge plasser,supertrivlige folk og flinke!!!!!!

Eneste jeg ikke var helt fornøyd med på Medicus var at de informerte dårlig om hva det kostet.På prislista sto d ,trur d var ca sekstusen for insiminasjon,men d sto ingenting om medesiner til godt over fire tusen som man må ha... man tenker jo ike så mye på hva ting koster,bare man får d til! Men alikevell med mange forsøk kan d fort bli et økonomisk spørsmål for noen;(

Lykke til,håper dere slipper å vente så lenge!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...