Gå til innhold

Endelig, i dag fikk jeg også pergo...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

har vært på en ul, og de fant ikke noe galt. Tok da noen blodprøver når jeg skulle ha el, men fant ingen. Mannen min skal levere prøve i morgen, og hvis ded er bra har jeg fått klarsignal til å starte. Men de tror ikke det er noe galt med han , fordi jeg har vært gravid to ganger.. de må bare utelukke at det kan være han..Blir spennede å se om det funker..

Annonse

Hei!

Pergotime er et eggløsningsstimulerende middel som fortrinnsvis gies til de som ikke har eggløsning, de som har sjelden eggløsning eller til de som har hormonforstyrrelser som gjør at eggløsnigen trenger et ekstra dytt, hvis du skjønner hva jeg mener...

Så i ditt tilfelle tror jeg ikke (vet ikke helt sikkert selvfølgelig) Pergo er tingen. Siden du har vært gravid, så er det nok ikke det som er problemet. Har du prøvd lenge etter siste sa? Har aldri hatt sa, men kan forestille meg at det må være helt forferdelig....

Mener å ha hørt at etter tre sa får man utredning for akkurat det. Høres mye ut, men sånn er det visst.

Heisann. Jeg hadde ikke prøvd i det hele tatt, men fikk konstantert pcos da jeg ikke hadde fått tilbake mensen etter jeg sluttet på pillen i fjor sommer. Hun sa at jeg mest sannsynlig ville trenge litt "hjelp" for å bli gravid og når vi nå hadde bestemt oss for å prøve å bli gravid, så fikk jeg pergo :)

Går i tillegg på Metformin som gjorde at jeg fikk mensen tilbake.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...