Pia79 Skrevet 19. juni 2006 #1 Del Skrevet 19. juni 2006 Jeg er idag akkurat i uke 6. Jeg var hos legen idag og han henviste meg til tidlig ul pga jeg mistet i MA i uke 12 sist. Så nå blir det ul i uke 10-12. Jeg gleder meg!! Håper jeg får se den lille sprelle litt. Legen var veldig hyggelig, så jeg tror det blir greit å gå hos han. Det eneste vi gjorde idag var å prate litt, ta et par blodprøver og urinprøve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 19. juni 2006 #2 Del Skrevet 19. juni 2006 hei, hei. sa fint at du faar bra oppfolging og at du trives med legen din. Jeg fikk UL saa tidlig som i uke 6 pga tidligere MA og saa et lite hjerte dunke der inne. Gled deg du! Haper alt gaar fint med deg denne gangen, det gjor det nok helt sikkert ogsaa:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elefanten Skrevet 19. juni 2006 #3 Del Skrevet 19. juni 2006 det er så gøy...... Jeg skal til legen om to dager, da er jeg 6+4...jeg får ul allerede da....gleder meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå