Gå til innhold

når passe det å fortelle jobben det??


mammaJW

Anbefalte innlegg

Jeg jobber for kommun jeg ..hjemme hos en person ...han vet det men har ikke sagt det til kommunen enda ...nårti skal jeg det eller ?? er så usikker husker ikj fra første gang da

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis magen ikke vises eller hvis man er i god form, så er det jo greit å vente til man har vært på ultralyd, synes jeg. Jeg kommer vel til å fortelle det etter ferien - da kan nok alle se det uansett :) Foreløpig er det bare sjefen som vet noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror de har forstått det på jobben til meg, men jeg sier ikke noe før de er så frekk at de spør. Er sykemeldt, jeg da, pga. kvalme / trøtt... klarer jo ikke holde meg våken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer også på når jeg skal fortelle det.. Er alene i jobben. Har ansvaret for et helt fylke alene.. De må ansette ny person før jeg går i permisjon.. Når bør jeg fortelle dette til jobben??

Vet jo ikke hvor lenge jeg blir i jobb, ingen garanti for at jeg holder til januar. Er 7 uker på vei nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fortalte til sjefen i slutten av uke 8. Nå har et par andre kolleger begynt å spørre, så da er vel ryktet ute, tenker jeg. Er nå 10+5. Jeg hadde tenkt å vente til uke 12, men folk har fått mistanke. Da synes jeg det var greit å si det.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...