Anonym bruker Skrevet 19. juni 2006 #1 Skrevet 19. juni 2006 d stikker/svir i nederste del av magen... og av og til kjennes d ut som om d er "oppi der"... noen som vet hva d er? kan noe være galt...?=/
Januarbaby2014 Skrevet 19. juni 2006 #2 Skrevet 19. juni 2006 Er helt sikkert ikke noe farlig.. kanskje hodet som fester seg?
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 19. juni 2006 #4 Skrevet 19. juni 2006 Vet ikke hva det er, men har det på samme vis :-) Sikkert helt "normalt" :-)
Gjest Skrevet 19. juni 2006 #5 Skrevet 19. juni 2006 Jeg har av og til stikking nederst i livmoren (føles det som i hvert fall). Hodet har ikke festet seg så jeg regner ikke med at det er det for min del. Noen har sagt at det kanskje kan ha noe med modningen å gjøre. Ikke vet jeg, men det er nok ikke noe galt. Har hørt flere som har det sånn
Gjest Skrevet 19. juni 2006 #6 Skrevet 19. juni 2006 Jeg får litt forskjellige smerter "Nedi der". Av og til akkurat som kraftig hold, det verker og svir litt, stikker litt iblant. Snakket med JM om det, hun mener at det er bare kroppens reaksjoner på strekk&tøy ettersom ting vokser inni oss!
Smånetta 14.mai Skrevet 19. juni 2006 #7 Skrevet 19. juni 2006 Jeg har det på nøyaktig samme måte, tror jeg. Føles som den trykker ned i skjeden. Jeg spurte en jordmor og hun mente den bare trykker litt på . Så lenge det ikke kommer samtidig med kynnere, så er det bare litt øving. Men jeg skal til JM i morgen og skal spørre da , for sikkerhets skyld, så kan jeg jo fortelle hva hun sa også
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2006 #8 Skrevet 19. juni 2006 ja lillemarte*13 aug, fortell imorgen hva hun sa... d hadde vært fint:)
Smånetta 14.mai Skrevet 20. juni 2006 #9 Skrevet 20. juni 2006 Da har jeg vært hos Jordmor og spurt hva det kan være... Det er absolutt helt normalt og det kommer til å være endel av det femover. Det betyr bare at baby har funnet utgangen og øver seg litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå