Kristin* Skrevet 19. juni 2006 #1 Del Skrevet 19. juni 2006 Hei. Jeg lurte på hvordan det gikk med de kvisene du prøvde å bli kvitt, prøvde du Clinique? Litt nysgjerrige jeg da : - ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mjanne Skrevet 19. juni 2006 #2 Del Skrevet 19. juni 2006 Hei Ja, jeg kjøpte Clinique sine produkter etter ditt råd *smile*, og jeg synes de er veldig bra. Er litt bedre, men det dukker opp noen "små jævler" (sorry ordbruken) til stadihet. Skal jo ikke klage så veldig, for jeg har jo ikke et stor problem. Får de liksom ned for ørene der hvor vi har de kjertlene på halsen..Vet ikke hva de kjertlene heter??.... Tenkte egentlig jeg skulle spørre legen min engang om jeg kan ha mye hormoner i disse feks. Er jo ikke hoven i disse, men noe gjør jo at jeg til stadighet får kviser her. Trøster meg med at de ikke synes når jeg har håret ned.... Skal bruke clinique litt lengre og se om det blir enda bedre.. *håpe* Takk for tips forresten, og at du tenker på meg : ) Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå