silly er gravid :) Skrevet 19. juni 2006 #1 Skrevet 19. juni 2006 Hei Alle sammen!! Etter siste innlegg så har jeg ikke vært veldig aktiv her inne da jeg fikk vite fra Riksen at AIH (inseminasjon ) ikke funket... Nå viser det seg at det kanskje har funket alikevel.-.. Ringte Riksen i dag etter at jeg i går fikk smerter i magen og blødning.. damen (som var meget hyggelig) sjekket resultatet fra sist og syntes det var så i grense land at hun vil ha meg inn i morgen for en ny blodprøve.. Da kunne ikke jeg dy meg så det var rett til apoteket og kjøpe test... Den tok jeg og det stod med store fine bokstaver ... GRAVID... !!! (clearblue digitalt ) SÅ jeg er nå meget glad, men også litt bekymret da.. tenk om det er noe galt med mitt lille frø... vel vi får nok holde roen til i morgen og høre hva de sier på Riksen ... Måtte bare fortelle den gode nyheten til dere her inne... Stor klem fra meg
finetine Skrevet 19. juni 2006 #2 Skrevet 19. juni 2006 Gratulerer så mye:) ! Slike gladmeldinger gjør at man kan holde motet oppe. Lykke til imorgen, skal krysse fingerne. Klem
Nusse & Nurket :-) Skrevet 19. juni 2006 #3 Skrevet 19. juni 2006 Hei Silly:-) Gratulerer sååå mye, håper det går bra og at frøet er friskt og fint. Lykke til med blodprøven :-) Klem fra
Paddelora Skrevet 19. juni 2006 #4 Skrevet 19. juni 2006 Oi sann!!! Skal krysse fingre og tær for at det går bra - x x x x x x Mange lykkeønskninger fra
nusse 77 Skrevet 19. juni 2006 #5 Skrevet 19. juni 2006 grattis:0))) ønsker deg lykke til:-) klemmer fra
silly er gravid :) Skrevet 20. juni 2006 Forfatter #6 Skrevet 20. juni 2006 var på Riksen i dag og der fikk jeg tatt blodprøve og de sa at de var redd for at det kunne være graviditet utenfor livmoren. håper ikke det da.. men det ser de ut fra blodprøven og jeg er kjempe spent.. holder dere oppdatert jeg.
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 20. juni 2006 #7 Skrevet 20. juni 2006 Ååååå så spennende! Sa Riksen noe om hva det forrige hcg-nivået ditt var på? Skal krysse fingrene for deg nå:-) Klem
Ann-ch. Skrevet 20. juni 2006 #8 Skrevet 20. juni 2006 Hei Silly Krysser fingrene for at alt er i orden.Lykke til.
silly er gravid :) Skrevet 20. juni 2006 Forfatter #9 Skrevet 20. juni 2006 hei! forige gang altså dag 16 var den vist på 4 og de har vist en grense på 5. Så damen den gang sa at jeg ikke var gravid og gjorde ingenting. I mellomtiden har jeg tatt en CT uten bly for jeg var jo ikke gravid jeg.. Nå sitter ejg her og tenker hva om ... kanskje det var det som gjorde at det ikke kanskje blir noe ... !! Vet jeg er litt negativ her men jeg tør ikke tro helt ennå at det er bra og at jeg er gravid...
Mamman til Sofie 180207 Skrevet 20. juni 2006 #10 Skrevet 20. juni 2006 Krysser fingrene masse for deg og din lille spire!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå