Mamma Mia ♂♂♀ Skrevet 19. juni 2006 #1 Skrevet 19. juni 2006 Hei! Tok en test -3 dager over tiden og den ble positiv med EN gang! Tok en ny og den slo ut på samme måte :-) Hadde planer om å starte prøvingen etter sommerferien, men det gikk visst kjappere enn forventet :-) Har en gutt på 20 mnd fra før. Noen andre i samme situasjon her?
Sprellemamma Skrevet 19. juni 2006 #2 Skrevet 19. juni 2006 Jaaa! Gratulerer til deg Tia! Jeg har en gutt på 17 mnd og er gravid igjen! Nesten likt! Vi ønsker to tette, og nå blir det akkurat to år mellom dem. Vet at det kommer til å bli travelt til neste år, er slitsomt allerede - jeg er trøtt, trøtt og kvalm, og har en veldig aktiv liten gutt.... Men er utrolig glad for at det klaffet så raskt! :-)
Mamma Mia ♂♂♀ Skrevet 19. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 19. juni 2006 Så kjekt! Gratulerer til deg og! Veldig spennende dette... Er i fin form, bare litt trøtt. Samme som sist så langt, men nå er jeg ikke mer enn 5 uker, så ting kan jo endre seg.. Håper kvalmen gir seg snart! Når har du termin?
Sunniva- og Majamamma Skrevet 19. juni 2006 #4 Skrevet 19. juni 2006 Hei, Tia :-) Gratulerer så masse!!!! Jeg har ei jente på 22 mnd, og venter neste i okt/nov. Blir ca 2 år og 3 mnd mellom de, og det synes jeg er en fin aldersforskjell. Min erfaring så langt er at det er ganske så mye tøffere å gå gravid når man har en liten en fra før - men det kommer jo også an på formen pluss hvordan førstemann er. Jeg har en svært aktiv liten dame, så når hun er lagt kl. 19.30 legger jeg meg på sofaen - og blir der. Har vært sykemeldt lenge, først pga blødninger og nå pga kraftig bekkenløsning Legen min var ikke gjerrig på sykemeldingen siden jeg hadde barn fra før, sa han - og det er jeg takknemlig for. Var mye kvalm i starten, men det ga seg heldigvis rundt uke 12. Kanskje jeg ser deg inne på BiM etterhvert???
j05-g07-fødeklar Skrevet 19. juni 2006 #5 Skrevet 19. juni 2006 Gratulerer.....jeg har nå fått tilbud om 100% stilling og har en liten en på 14 mnd.....så jeg har takket ja til stillingen og satser på å prøve på neste mann i løpet av sommeren/høsten. Til dere som er gravide så har jeg noen spm: - hvor stor stilling har dere hvis dere jobber??? - er det så slitsomt at jeg burde vente til lillefrøkna er blitt litt eldre?? ( kan nevne at jeg ikke hadde noen plager under første graviditet) - er det noen av dere som ikke var dårlig under første graviditet men er skikkelig dårlig nå???
Mamma Mia ♂♂♀ Skrevet 20. juni 2006 Forfatter #6 Skrevet 20. juni 2006 Hei til dere begge :-) Og gratulerer så masse Sunnivamamma! Du er npk mye lenger på vei enn meg, men aldersforskjellen mellom de 2 blir omtrent lik. Kjempe spennende! Jeg har en aktiv gutt på 20 mnd i dag: Full fart hele tiden, men han er alltid blid og grei, så vi koser oss masse. Jobber 60 % stilling (3dager i uken) siden vi ikke har barnehageplass før til høsten. Har fungert veldig bra. Begynner i 100% når han starter i bhg. Veldig spent på den overgangen. Var i fin form under forrige graviditet, og håper det blir sånn denne gangen også. Jobber fullt frem til permisjon den gangen og satser på at det går fint denne gangen og, men det blir nok tøffere med en liten en som skal ha action etter jobb denne gangen... Skjønner godt at det må være slitsomt med bekkenløsning og en liten en man må ta seg av samtidig..
Happy Ignorant Skrevet 20. juni 2006 #9 Skrevet 20. juni 2006 Hei og gratulerer så mye! Har en datter på snart 15 mnd og har termin med nr 2 den 3. sept. Gikk litt kjappere enn forventet her også...
SaDa Skrevet 21. juni 2006 #10 Skrevet 21. juni 2006 Gratulerer!! Selv har jeg 2 gutter. Elstemann er 14 1/2 mnd og minste er 6 uker. Satt visst på første forsøk m begge to. Lykke til
Mor til 3 søte små:) Skrevet 22. juni 2006 #11 Skrevet 22. juni 2006 Gratulerer! Vi ble også gravide litt kjappere enn hva vi regnet med. Har en gutt på 15mnd og lillesøster kommer i november. Det blir 20 mnd mellom dem. Travlet, men gøy:)
cec26 Skrevet 23. juni 2006 #12 Skrevet 23. juni 2006 Jeg har en gutt på akkurat 1 år nå... venter en til i slutten av februar.. .da blir det 20 mnd mellom de to:) Blir sikkert mye kos og mye slit...
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 23. juni 2006 #13 Skrevet 23. juni 2006 Hei og gratulerer! Her har jeg en veeeeldig aktiv gutt på 15 mnd, og venter nr.2 i oktober. Blir akkurat 19mnd mellom de to, og var absolutt ikke planlagt... Vet ikke helt åssen dette skal gå =)
moota m storebror&lillebror Skrevet 24. juni 2006 #14 Skrevet 24. juni 2006 Er ikke i samme situasjon, men misunner deg bare sååååå kjempe masse! Føler alle er gravide og skal ha baby eller prøver å bli gravide. Men min samboer nekter å samarbeide før den teite garasjen er ferdig!!!
yasmina Skrevet 24. juni 2006 #15 Skrevet 24. juni 2006 Gratulerer så masse !!! Her har vi nå en liten på 11 dager og en på rett over 15 mnd. Klem
lille sjura Skrevet 24. juni 2006 #16 Skrevet 24. juni 2006 Så artig at så mange er gravide! Er også gravid, uke 7, da er lille pia våres 23 mnd når neste kommer. Hadde vel planlagt at det skulle ta litt lenger tid, og at vi skulle få nærmere sommeren, men her skjer det igjen på første forsøk! Kan vel ikke klage. Er litt kvalm og sliten, merker det mer enn forrige gang da jeg ikke merket noe som helst- var da i toppform! Da høres vi sikkert mer i løpet av tida som kommer! Gratulerer alle sammen
glad-mam Skrevet 24. juni 2006 #17 Skrevet 24. juni 2006 Hei! Jeg begynner å tro på at jeg også er i den lykkelige situasjonen! Er 12 dager over tida nå og har tatt positiv test. Men har hatt flere spontanaborter før jeg fikk sønnen min, som er 1,5 år nå. Krysser fingrene for at det går bra! I så fall blir det ca 2 år og 2 mnd mellom barna, sikkert veldig hektisk i begynnelsen, men tror det er verdt det i lengden. Lykke til alle sammen! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå