Gå til innhold

ketolysekuren

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd ketolysekuren? www.ketolyse.no.

Har kjøpt boka ,og lest mye på www.lavkarbo.no, og må si jeg har troen på denne.

Har prøvd Atkins, men synes den er for ekstrem, og så er bøkene så dårlig oversatt. Men merket fort at lavkarbo var veldig bra for meg, var ikke sulten og fikk mye overskudd og energi.

Skal sette igang med ketolysekuren, men må lese boka ordentlig først. Jeg bestilte den igjennom bokkilden.no,de sender fraktfritt (ble kr 249,-)

Flere som vil prøve? Så kan vi kanskje gjøre det sammen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg venter på boka South Beach kuren. Er noe av det samme har jeg skjønt. Men de har vært utsolgt så det tar så innmari lang tid. Har tro på at det funker.

Skrevet

Så bra:o) Da kan vi jo "kjøre" litt sammen da :o) Mye bra på lavkarbo.no, mye tips osv. Si fra når /hvis du er klar da :o)

Skrevet

Jeg har bestilt boka gjennom en instruktør på helsestudio. Men nå har jeg ventet i 1 1/2 mnd. Så i går kveld bestilte jeg den selv på nettet. Der stod det levering fra 3-10 dager. Da er det rett på. Hvor mye skal du ned?

Skrevet

mmm.... La på meg vanvittig mye under/etter svangerskap,ca 22 kg, og de vil jeg ned igjen! Er gira :o)

• 2 uker senere...
Skrevet

Nå har jeg fått boka og begynt å lese litt. Så tenkte å få begynt en dag nå snart. Hva med deg? Har du begynt?

Skrevet

Ketolysekuren og Atkins er jo nesten det samme! Så og si identisk med unntak av karbogrensen som på Atkins skal være 20 gram de første 2 ukene og ketolyse som har 15 gram HELE tiden, så egentlig er jo Ketolyse enda mer ekstrem enn Atkins! ;)

South Beach er noe helt annet, der skal man spise lite karbo men også fettfattig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...