Gå til innhold

Mammaklær i Kristiansand?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må vel innse at det blir stadig mer begrensa hva jeg har av klær som passer. Siden det enda er endel uker til Lille kommer, kan det nok være greit med litt flere plagg å variere med. I alle fall en shorts eller et skjørt.

Jeg kommer meg ikke ut på handel her, denne uka. Neste uke skal vi ha to dager i Kristiansand, og jeg tenkte å få kikka, og handla, litt der. Vi skal innom både sentrum og sørlandssenteret. Jeg handler helst klær som ikke ruinerer en litt slunken feriekasse.... (hm, lindex, osv)

Hvor skal jeg kikke? Hvor har de greit utvalg? Og evt. bra butikk?

Dette ble både langt og dillete, men nå håper jeg veldig på hjelp fra dere i de trakter!

TAKK

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg synes de har så få butikker med mammatøy i Kr.sand! I sentrum har de mammaklær på H&M + på Polarn O. Pylet, og på Sørlandssenteret har de litt på Lindex. Ellers vet jeg ikke om andre butikker, dessverre....

Det er sikkert kommet mer skjørt/shorts siden jeg var der og kikket; det er noen måneder siden nå. Får uansett håpe du finner noe fint! Jeg har funnet noe på alle disse 3 butikkene... :-)

Skrevet

Det finnes et lite utvalg på H&M øverst i Markens, men ingenting på H&M på Sørlandssenteret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...