Gå til innhold

EL...

Gjest Bjørnen Collargol

Anbefalte innlegg

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Jeg er nå i pausemåned fra pergotime og i dag på dag 14 så fikk jeg positiv el test.... Det er faktisk 2 dager tidligere enn forrige måned. Så vi skal nok hoppe i høyet i dag og noen dager fremover :-)

NÅ SKAL DEN SITTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Klæm

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til, håper en spire klorer seg fast!!

Klemmer fra

Skrevet

Hopp i vei og kos deg!

Skrevet

Kan man stole på eggløsningstester når man har PCOs? Har lest noe om at den da vil slå positivt ut uansett når man tester. Som du skjønner er jeg ny både i forhold til eggløsningtester og Pergo. Skal begynne på min første kur på fredag, og funderer på mye rart..

Skrevet

Min erfaring er heller at det er vanskelig å få positivt utslag i det hele tatt... Det blir ikke positivt resultat "uansett når jeg tester". Har faktisk ikke fått en eneste positiv test så langt.. Litt pga uregelmessige perioder og da vanskelig å time testene, litt fordi det har skjedd at jeg plutselig går tom for tester (trenger ofte mange pga lange sykluser), litt fordi jeg ikke har brukt de så veldig mye.

Denne måned er min første pergo-kur og planlegger å tisse på pinne inntil jeg (forhåpentligvis) får positivt utslag! Uavhengig av hvor mange pakker jeg kommer til å bruke.

Skrevet

Masser lykke til da!!! Håper virkelig at den sitter denne gangen... det fortjener du!!

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Hvordan det er i forhold til PCOS vet jeg ikke, men jeg har ikke det..... Jeg fikk positiv test når jeg gikk på pergotime på dag 16 og nå på dag 14. Jeg har jo el av meg selv også, hopper bare over av og til så jeg tar pergo for å forsterke el og få mere modne egg :-)

Klæm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...