kevin+oscar Skrevet 19. juni 2006 #1 Skrevet 19. juni 2006 bør man ha sånn myk-kant te vogga og? veldig i tvil her.....
Brummeline3barnsmor Skrevet 19. juni 2006 #2 Skrevet 19. juni 2006 Kommer ann på hvilken vugge du har....hvis du har en sånn me sprinkler på sidene bør du nok ha kant..
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2006 #3 Skrevet 19. juni 2006 hadde ikke jeg til datteren min. Hun lå ikke så lenge i vogga uansett. Bevegde seg ikke slik at hun kunne dunke borti kantene da...
Gla-mor Skrevet 19. juni 2006 #4 Skrevet 19. juni 2006 Ja, det kan være lurt, for det er utrolig hvor mye de små, selv nyfødte kan bevege seg. Særlig oppover, og så ligger hodet og stanger mot kanten. Jeg sydde en kant selv av vattert tøy, og sydde på stropper i hvert hjørne for henge opp kanten i hjørnestolpene. Men det kommer an på hvor mye ungen skal ligge i vogga. Hvis du ser babyen hele tida, kan du jo følge med på hvilken retning babyen beveger seg, og legge ei lita pute eller en bamse mellom når h*n nærmer seg kanten. Åh, nå begynte jeg å glede meg veldig til å se den lille gutten som rører seg sånn i magen.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå