Anonym bruker Skrevet 19. juni 2006 #1 Skrevet 19. juni 2006 Nå er det virkelig godt ferien nærmer seg! I dag bikket det for meg på jobb pga av filleting. Jeg måtte inn på kontoret og gråte en skvett. Ikke greit når man synes synd på seg selv. Det er helt absurd, for folk kommenterer at jeg ser så godt ut, men jeg føler meg som et slips! SIst uke var et sammenhengende slit med sterk hodepine hver eneste dag, vondt i bekkenet og masse "strekkvondt" i magen - og superstress på jobb. Har ikke tid til å være borte fra jobb, for det er så mye som må gjøres ferdig før ferien. Har dessuten søkt meg opp i full stilling fra august, så jeg vil gjerne gi inntrykk av at alt er greit. Bare fire dager igjen, så kommer en laaang lærerferie, så jeg skal ikke klage. Måtte bare lette litt på trykket.
PinkBaby♡ Skrevet 19. juni 2006 #2 Skrevet 19. juni 2006 Uff da det er ikke alltid greit vet du. Du får holde ut de dagene som er igjen før ferien din begynner da. God ferie , kos deg masse , slapp av og ta vare på deg selv:)
3småskatter:0) Skrevet 19. juni 2006 #3 Skrevet 19. juni 2006 Hei:0) Jeg kjenner også nå at jeg tåler veldig lite før jeg knekker sammen....ikke mye kjekt. Negative tanker om mitt utseende er aldri langt unna... Jeg selv driver privat barnehage og det skal ikke mye til før jeg sprekker.Da må jeg bare gå bort en stund og gjøre litt mer administrative oppgaver. Jeg kjenner at jeg har veldig kort lynte,spesielt iforhold til barna og da er det godt å snart få ferie....vi får finne trøsten i det. Vi må vel bare kjempe med disse hormonene våre en stund til... Hile lykkelig mamma som blir mamma igjen:0)
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2006 #4 Skrevet 19. juni 2006 Du har min dypeste medfølelse.. jeg holdt på å bikke over for noen uker siden. Full lærerstilling med mye og gjøre.. og 10 vektalls eksamen i engelsk i tillegg for sikkerhets skyld...! En smule sliten. Sliter også med mye hodepine, og har lagt i hele dag. Klarte ikke å gå på jobb. Måtte bryte med mine egne prinsipper og ta meg en paracet. Full nedtelling.. to dager igjen og lang ferie. Gleder meg veldig. Håper du kommer deg til hektene igjen i løpet av ferien!
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2006 #5 Skrevet 20. juni 2006 Takk for god oppmuntring! Holder faktisk også på med studier ved siden av jobb. 30 studiepoeng i år. Heldigvis ferdig for semesteret og nå er det bare tre dager igjen på jobb med full innspurt. Det er nok ikke bare meg som er sliten for tiden... God sommer til dere også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå