Gå til innhold

Dere som er ømme i brystene, er det hele brystet?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er øm i hele brystet! Tåler ikke at mannen min holder godt rundt meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er øm i hele puppen. Men jeg trur det er veldig individuelt. Har fått litt nupper også eg rundt brystvorten, andre som også har d? Er d normalt?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vondt i hele brystet, men spesielt på sidene ved armene. Har lit nupper jeg også rundt vorten, men de kommer og går ;) Jeg syns forsåvidt et har vært greit med ømme bryster, har ikke plaget meg så veldig. Litt vondt av og til men vedvarer liksom ikke. Men det som har vært toppen er at de er så følsomme når de er ømme, en fordel når man koser. :-)

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja enig i d Missi. Faste og fine. Veldig fornøyd md dem for tiden.. Føler du deg oppblåst i underlivet? Jeg er ikke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke undelivet, bare magen..ser tjukk ut! Jeg er i min 9 uke nå. Du?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare i 6 uka da.. men første gang da jeg mista var jeg litt mer oppblåst ell hard under trusekanten hvis du skjønne.. Har lite tegn ellers.. savner kvalmen..hehe

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har mistet to ganger..så håper alt går bra denne gangen. har aldri kommet så langt før..:) Jeg er kvalm, men det kommer og går veldig..huff..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 7 uker på vei... Har super ømme bryster, greier ikke å ha noe tyngde på de! Har også slike 'nupper' rundt brystvorta, og nå allerede er brystene blitt gigantiske, faste og runde...hehe...Føler meg gigantisk, er så oppblåst...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er øm bare på brystvortene, kjenner det vanligvis bare når de blir tatt på, og det stikker i de om jeg fryser på puppene. Men det er litt på vei over -deilig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele brystet er vondt, og de vokser hele tiden. Nå må jeg snart bytte ut bh`en. Jeg er 6+1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...