Gå til innhold

E det hormona eller ka e det ?? bli gal :(


mammaJW

Anbefalte innlegg

hjelp!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

Jeg flyrr i taket for ingenting kjefter å smeller hele tiden .....sur og grinete for alt absolutt ALT!!!!!!!!

 

Nå for to sekunder siden fløy jeg i taket bare for at sambo skulle ut en tur ......og kjeftet så hårene løftet seg på kroppen min ;( hjelp er jeg blitt et monster eller ???????

 

å nå sitter jeg å griner for at jeg er så jævla sur hele tiden ;(

vil ikk være det men blir det uansett hjelp meg !!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

flere som har det slik eller ?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde det sånn når jeg var gravid også. ALT irriterte meg, og jeg ble sinna for alt. Men det var værst i starten, hvis det er noen trøst... :)

 

Så det blir nok bedre etterhvert, og prøv å tenk deg litt om før du flyr itaket, om det er hvert det liksom.(Veit at det ikke er lett da:)

 

Lykke til!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en hissigpropp! Jeg er glad og fornøyd, men det er ingen som skal tråkke meg på tærne. Jeg jobber i butikk, og hvis kundene ikke opfører seg ordentlig, så får de klar besked om å gå! Jeg roper etter folk på sykkelstien når de er i veien for meg, og jeg kan lett få et kroppspråk som heller ikke er så pent! I dag skelte jeg ut han jeg snakket med i banken (på tlf). Han sa med sur stemme at han ikke kunne se på datan det jeg spurte om, han kunne jo bare si at datan var nede! Jeg synes han var sur og forklarte han godt å grundig at det var dårlig service, og at han godt kunne være litt blidere, for det var jo ikke min skyld at han hadde valgt den jobben han har!!! Jeg synes selv det går fint, men det er vanskelig når det koker over.

 

Lykke til videre i svangerskapet - det skal nok gå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei du...sannelig godt å høre at de e fler som har det sånn,æ har hatt en periode med " hvordan å få familien din til å gå fra vettet" syns oppriktig synd på de som går sammen med meg hver eneste dag,kjenner att tålmodigheta går utover jobben også....hvordan jeg skal få bugt med dette,nei det er meg en gåte.....håper for gud skyld att dette er kun en periode på lik linje med kvalmen....men tror kanskje att i den periden hcg øker så blir en grinete også, mucho grande hormonproduksjon....

 

håper att tålmodigheta til familien min holder ut,det er tross alt ett knallgodt formål med det hele da :)

 

LYKKE TIL VIDERE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe godt å vite at æ ikkje e den einaste da :) hehe e bare 8 uke på vei men håpe nuh at det snart e over nuh med dettan humøret mett:) ellers bli det vanskeli å bo i lage mæ framover

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...